Turunduse tähtsust alahinnatakse

20. veebruar 2001, 00:00

Turunduse ülesanne on panna teatud sihtturud ettevõtte toodet või teenust tahtma. See tähendab, et turunduse töö on koostada turu jaoks pakkumine selliseks, et selle väärtus klientide jaoks oleks kõrgem kui konkurentidel. Seetõttu on turunduse roll ettevõtte tegevuse planeerimises ja ümberkujundamises esmatähtis.

Tegelikkuses on turunduse töötajad tihti vaid klientide informeerija?mõjutaja (reklaam) või toote kujundaja rollis.

Jälgides turundusmaastiku arengut Eestis, võib öelda, et enamikus ettevõtetes ei ole turunduse rolli veel piisavalt tähtsustatud. Tuleneb see omakorda asjaolust, et ettevõtete tippjuhtkonnad ei teadvusta turundusfunktsiooni rolli ja osatähtsust lähtudes ettevõttest kui tervikust. Juhid kipuvad mõõtma ühte-kahte sisendit.

Turundusjuht on pigem reklaamiagentuuri suhtluspartner, kui tähtsate otsuste väljatöötaja või elluviija.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing