Messimaterjalid sobivad prügikasti täiteks

Anne Oja 05. märts 2001, 00:00

Messimaterjalide hulk, maksumus ja iseloom sõltub tavaliselt sellest, kas mess on mõeldud lõpptarbijale või spetsialistidele, kas pakutav on tootmisvahend, laiatarbe- või prestii?ikaup.

Kogenud messilkäija teab, kui palju ja missugust materjali mingil üritusel kulub. Reklaamibüroo Laks & Ko direktor Eve Laksi sõnul ei ole esmakordselt messile minnes mõtet ühte materjali trükkida rohkem kui 1000 tükki. ?Suurim viga, mis tavaliselt tehakse, on, et tahetakse näitustel ära kasutada vananenud materjali,? räägib Laks. Dunkri Kaubanduse ASi müügi- ja turundusdirektori Kristjan Kaleviste sõnul võib reklaammaterjale kaasa anda ka CD-ROMil või saata need huvilistele e-kirja teel.

Trükist on hea teksti ja piltidega mitte üle koormata. Ühele A4-le passib kõige paremini üks pilt ja selge, arusaadav sõnum. Sisu ongi reklaami kõige kandvam osa. Ilusa, ahvatleva pildiga ei sobi kokku väga tehniline jutt, see tuleks trükkida lehe teisele poolele või eraldi. Kui teksti koostab ettevõtte müügijuht, soovitab Laks lasta seda toimetada. Tihti kiputakse unustama, et igasugusest fotost trükikõlbulikku pilti ei saa. Üha enam leviva digikaamera madala resolutsiooniga ülesvõtteid saab kasutada vaid tikutopsisuuruselt, üks-ühele. Suurendamiseks sobiv pilt tehakse 60x60 mm slaidist, skanneeritakse arvutisse reprokojas ning puhastatakse fototöötlusprogrammis.

Laks on koopiamasinast tulnud materjalide suhtes väga skeptiline ja arvab, et tänapäeval ei võta messilt kaasa neid küll mitte keegi. Samas ei välista ta mustvalget lahendust koos ühe või kahe värviga, mis on samas neljavärvitrükisest odavam.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing