Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autohuvilise maiuspalad on välismaised

    Vene autoajakirja Za Ruljom eripära on autoremondi õpetused, saksakeelne Auto Bild lööb trumbina lauale eksklusiivsed autotestid, mille tegemiseks ostab ajakiri testitavad autod välja.
    Ingliskeelsetest väljaannetest saab ilmselt operatiivseima ja odavaima info kätte Londonis väljaantavast Automotive News Europe?ist. Tegemist ei ole ajakirjaga, vaid ajalehega, mis ilmub 2?3 korda kuus, sõltuvalt vajadusest. Näiteks ilmuvad suuremate autonäituste ajal erinumbrid jne.
    Ajaleht ei ole suunatud mitte niivõrd uute mudelite tutvustamisele, testisõitudele jms, kuivõrd praktilise ja operatiivse teabe jagamisele. Näiteks ilmuvad seal regulaarselt Lääne-Euroopa autode müügitabelid, suuremate autokompaniide aktsiate hinnad jt ülevaated automaailmas toimuvast. Info edastamine on kompaktne ja kujundlik ning mõistetav isegi inimestele, kes ei valda inglise keelt just tipptasemel.
    Tellimine: Tellida saab nt OÜ Kirilind vahendusel, ca 50-leheküljelise ajalehe aastatellimus maksab 1266 kr. Krediitkaardiomanik võib internetileheküljel www.autonewseurope.com esitada tellimuse, krediitkaardilt võetakse maha 49 USA dollarit ja iga paari nädala tagant hakkab ilmuma postkasti korralikult kiletatud ajaleht. See teeb hetkekursiga veidi üle 800 kr ehk tervelt kolmandiku võrra vähem kui küsib Kirilind. Üksiknumbri hinnaks teeb see aga umbes 16 kr!
    Saksa keelt valdavatele autohuvilistele pakub ilmselt kõige rohkem teavet väljaanne Auto Bild. Eriti väärtuslikuks teevad Auto Bildi tema Euroopas laialt tunnustatud testid, mis küündivad sedavõrd kõrgele tasemele, milleni üksikud ajakirjandusväljaanded harva jõuavad. Ajakiri ostab testitavad autod välja, sõidab nendega erinevates olukordades mõnikümmend tuhat kilomeetrit ja rammib siis teineteise järel vastu seina puruks. Sellist luksust saavad lubada vaid parimad.
    Mõistagi sisaldab ajakiri lisaks testidele ka autouudiseid ja muud põnevat lugemist.
    Tellimine: Eestisse on võimalik ajakirja tellida kas vahendaja kaudu või otse. Toimetusega saab võtta ühendust aadressil www.autobild.de, aastatellimus (51 numbrit) maksab sellisel juhul 145,35 DEMi ehk umbes 1200 krooni. OÜ Kirilinnu hinnakirjas maksab Auto Bild 2238 krooni aastas.
    Nostalgiline väljaanne Venemaalt, mis paljudele assotsieerub halvakvaliteedilise paberi ja must-valgete fotodega. Tegelikkuses ei jää Za Ruljom enam millegi poolest alla mistahes Lääne ajakirjale. Enam kui 200-leheküljelise väljaande eripäraks on jäänud viimastel lehekülgedel olev õpetus, kuidas remontida autot. Ükski Lääne ajakiri ei tule selle peale, et õpetada oma lugejatele, kuidas remontida Skoda Felicia jagajat. Za Ruljomist võib seda aga illustreeritud kombel lugeda ja kindlasti leidub asja vastu huvi ka paljudel eestlastel.
    Samuti on Za Ruljomis olemas kõik muu, mis Lääne ajakirjadeski ? autotestid, võrdlused, uute mudelite tutvustused, kübeke autosporti jne, jne.
    Tellimine: Za Ruljom on võrreldes Lääne analoogidega ka suhteliselt odav. Üksiknumbri eest 40 krooni välja anda ei tundu meile just vähe, kuid aastatellimus 480 krooni küll palju ei ole.
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Lühikeseks müüjatel oli rekordiline nädal
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tootjahinnad tööstuses jätkasid langemist
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, langes märtsis võrreldes veebruariga 0,4% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga 3,9%, teatas statistikaamet.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, langes märtsis võrreldes veebruariga 0,4% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga 3,9%, teatas statistikaamet.