Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nõusolekuturundaja levitab ideeviirust
?Kuidas äratada potentsiaalsete klientide tähelepanu, et jõuda nõusulekuturunduseks vajaliku nõusolekuni?? on küsimus, mida Seth Godinile pärast raamatu ?Permission Marketing? (?Nõusolekuturundus?) ilmumist esitati.
Raamatus ?Unleashing The Ideavirus? (?Ideeviiruse vallapäästmine?), mida autor kutsub hoolikalt organiseeritud ideede manifestiks, vastab ta sellele küsimusele.
?Ideeviiruse mõte on äratada tähelepanu, ehitada usaldusväärsem ja püsivam kommunikatsioonikanal uute viiruste kiiremaks, efektiivsemaks turundaja kontrolli all olevaks levitamiseks,? sõnastab ?ideeviirust? Godin. Godin peab reklaami ostmist raiskamiseks, suust-suhu leviva informatsiooni juhuslikku levikut surmale määratuks. Selle asemele pakub ta ideeviiruste levitajaid, keda Godin ?aevastajateks? kutsub. Rohketel Ameerika firmade näidetel põhinev raamat kirjutab, kuidas levitada ideid ning värvata ning motiveerida ideeviiruste levitajaid.
?Suur osa raamatust on niivõrd iseenesest mõistetav. On iseenesest mõistetav, et turundamine inimesele, kes seda ootab, on mõjusam kui inimesele, keda sa oma sõnumitega segad. On iseenesest mõistetav, et suust-suhu informatsioon on mõjukam kui reklaamid. Aga sellepärast, et see on nii iseenesest mõistetav, tuleb sellest kirjutada. Sest kuna see on nii iseenesest mõistetav, langeme me kergelt saja aasta vanuse harjumuse ohvriks ja teeme äri vanamoodsalt (kallilt, kuid lihtsalt),? kirjutab Seth Godin.
Ligi 200-leheküljelise ingliskeelse Seth Godini raamatu ?Unleashing The Ideavirus? võib iga soovija tasuta endale arvutisse sikutada. Raamatu leiad aadressilt www.ideavirus.com.
Autor: ÄP