Ajalehtede reklaamituruliidrid on Päevaleht ja Postimees

26. märts 2001, 14:44

Möödunud aastal olid ajalehtedest kõige suurema reklaamikäibega Eesti Päevaleht ja Postimees, teatas Eesti Ajalehtede Liit (EALL). EALLi liikmeslehtede reklaamikäive oli möödunud aastal 288 miljonit krooni.

Päevalehtedest oli Postimehe reklaamikäive 52 miljonit, Eesti Päevalehel (kaasa arvatud Linnaleht) 52,1 miljonit, Äripäeval 48 miljonit, SLÕhtulehel 12,5 miljonit (6 kuu andmed), Sõnumilehel (6 kuu andmed) 6,5 miljonit, Õhtulehel (6 kuu andmed) 7,6 miljonit, Estonijal 6 miljonit, Molodjozh Estonii 5 miljonit krooni.

Nädalalehtedest oli Eesti Ekspress reklaamikäive 46,6 miljonit, Den Za Dnjom 10,2 miljonit, Vesti Nedelja Pljus 6,5 miljonit, Delovõje Vedomosti 5,5 miljonit, Terviseleht 0,3 miljonit, Sirp 0,3 miljonit krooni.

Maakonnalehtedest oli Pärnu Postimehe reklaamikäive 10 miljonit, Põhjarannik/Severnoje Poberezhjel 4,3 miljonit, Sakalal 4,9 miljonit, Virumaa Teatajal 3,6 miljonit, Järva Teatajal 2,2 miljonit, Meie Maal 2,2 miljonit, Valgamaalasel 1,7 miljonit ja Hiiu Lehel 0,1 miljonit krooni.

Ülejäänud EALLi liikmeslehed ei soovi oma reklaamikäivet avaldada.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing