Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
DHLi uus tarkvara aitab kliendil paki saatmist hallata
DHL International Eesti projektijuhi Tõnu Sepaste sõnul on uue programmi peamiseks eelises võrreldes eelmise analoogiga, et see on ühendatud internetiga. Klient, kes uut programmi kasutab, saab teha kõik vajaliku saadetise lähetamiseks DHL Connecti programmist ühegi telefonikõneta või eraldi DHLi internetilehekülje avamiseta.
DHL Connecti teenused algavad kulleri tellimisest ja saatelehe täitmisest. Saatelehtede täitmise hõlbustamiseks salvestab DHL Connect juba varem saadetud saadetiste adressaadid. Kui firmas on kasutusel programm Symantic Act! 3.0, MS Outlook või Lotus Organizer V 4.0, on võimalik ka seal olevad aadressid kopeerida DHL Connecti.
DHL Connecti kaudu on võimalik DHList tellida ka vajaminevaid pakkematerjale.
Kuna paari aasta tagune kliendiuuring näitas, et riikide erinevad tolliprotseduurireeglid põhjustavad kauba eksportimisel probleeme, on DHL Connecti lisatud info üle 220 riigi tollieeskirjade kohta. Paraku ei ole see mitte eesti, vaid inglise keeles.
Saatelehe numbri järgi on võimalik DHL Connectis jälgida, kus asub saadetis hetkel ja milliseid kohti ta on juba läbinud.
Kui saadetis on sihtpunkti jõudnud, siis on võimalik näha ka, mis kell ta sinna jõudis ja kes saadetise vastu võttis.
E-kirjaga saadetakse automaatselt teade ka adressaadile, teatades ette paki saabumisest.
DHL Connect on maailmas kasutusel alates 1999. aastast. Tänaseks on see programm installeeritud rohkem kui 10 000 arvutisse 23 Euroopa ja Aafrika riigis.
Kolmes Balti riigis hakatakse DHL Connecti kasutama üheaegselt. Kasutusele võetakse programmi uusim versioon.
UPS paigaldab klientide arvutitesse programmi UPS Envoy. Lisaks saatelehtede trükkimisele võimaldab programm pidada saadetiste kohta andmebaasi. Kui on vaja saata pakk samale aadressile, kuhu kuu aega tagasi, saab klient saatelehe arvutis uuesti ette võtta ja parandada seal vaid saadetise sisu kohta käiva teksti. Ülejäänud info on saatelehel juba olemas ega vaja uuesti ümberkirjutamist. Andmebaas mahutab infot kuni 5000 saadetise kohta.
Programmis saab trükkida ka kaubaarveid. Mugav on see klientidele, kes pole varem ekspordiga tegelenud ega tea täpselt, kuidas kaubaarveid täidetakse. Kui klient unustab arvele midagi kirjutamata, siis ei luba programm arvet välja trükkida ja näitab kasutajale, mis on puudu.
Ka TNTs on ligi aasta kasutusel olnud programm TNT Customised Services. Programmi abil saab klient täita saatelehti, pidada statistikat saadetiste üle, tellida kullerit, kalkuleerida hinda jne. Eestis hakkab TNT seda programmi klientidele aktiivselt pakkuma lähiajal.