Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus tarvikukett annab autole kiiret esmaabi

    Äsja Eestisse jõudnud Soome elektritarvikute müüja ZN (Zenith of the World?s Car Electrical Specialist Network) erineb senistest tarvikumüüjatest eeskätt põhjaliku andmebaasi poolest. Kui näiteks mõnel vähelevinud autol lakkab generaator töötamast, siis ei hakata otsima uut generaatorit auto margi järgi ja ei öelda, et tuleb osta uus originaalseade, vaid pakutakse erinevaid alternatiive. Näiteks uuritakse võimalust olemasolev generaator kohapeal taastada, otsides talle sobilikke varuosi generaatori seerianumbri alusel. Enamasti toodavad analoogseid generaatoreid ja nende varuosi mitmed erinevad firmad ja mõne tooted on kindlasti olemas kas kohapealses laos või Soome kesklaos.
    Sama skeem kehtib kõikide elektriseadmete ja kõikide automarkide puhul, sõltumata väljalaskeaastast või riigist, kus auto toodetud. Elektriseadmed pärinevad siiski kindlatelt tootjatelt ja nagu kinnitab ZNi projekti vedav OÜ Melasi Auto turundusjuht Eero Põllu, leiab ZN mingi lahenduse alati. Edasine on juba ostja enda otsustada, kas lasta seade remontida kohapeal, osta taastatud seade, B-grupi tootja analoogseade või originaalseade. Kõik nad on erineva hinnaga ja mõistagi vastavuses edaspidise tööeaga. Taastatud seade ei saa olla kunagi sama töökindel kui uus originaalseade.
    Ehkki ZNi kaubamärgi tunnuslause on ?Autoelektri varuosade asjatundja?, ei piirdu varuosakett pelgalt elektritoodetega. Lisaks pakutakse korralikku valikut diiselmootorite varuosi, tööriistu ning isegi aiakääre. Diislivaruosade osas on esindatud Saksa tootjate Monark Diesel ja Flag tarvikud, tööriistade seas domineerib Uniori ja Blueline?i kaubamärk. Kõik need kaubamärgid vastavad Euroopa kvaliteedinõuetele ning seda hirmu, et pakutakse Hiina või Korea nn ühekordseks kasutamiseks mõeldud kaupu, Eero Põllu sõnul ei ole. Lisaks on saadaval varuosi traktoritele, paatidele, haagistele ja kõikidele teistele liikuvatele seadmetele.
    Pärnu paadiomanike seas sai uus kauplus ruttu väga ?kuumaks? kohaks, sest näiteks paati sattunud vett välja pumpav pilsipump, mille eest mõnes kohas küsitakse tuhandeid, maksab ZNi kaupluses 262 krooni.
    ZNi kaubamärki esindab Eestis OÜ Melasi Auto ja hetkel on firma jõudnud avada üle Eesti 4 kauplust. Õigupoolest on firmal endal kauplus vaid Tallinnas ja Pärnus. Tartus ja Kuressaares on sõlmitud leping varuosamüüjatega, kes nimetatud kaubamärki esindavad. Lisaks kavatseb ettevõte sõlmida lepingu veel nelja varuosamüüjaga, et katta kogu Eesti. Seetõttu on oodata ZNi kaubamärgi peatset saabumist Paide, Haapsalu ja Rakvere kanti ning Ida-Virumaale. Millal ja kuhu täpselt, on veel vara rääkida.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.