Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autode müüjad süüdistavad teenindusi valeekspertiisis

    ?Ma ei osta enam kunagi Audit, sest firmateeninduse ebaaususe tõttu pole seda hiljem võimalik maha müüa,? räägib pahameelest lõkendav ASi Enimex finantsdirektor Nikolai Kijatkin.
    Kijatkin puistab nagu küllusesarvest kiidusõnu oma viis aastat vana Audi A6 kohta, mille müügi väidetavalt nurjas mõni aeg tagasi Reval Auto ASi Audi müügikeskus.
    ?Kahe aasta jooksul sõitsin oma Audiga läbi vaid 20 000 kilomeetrit, kusjuures Reval Autole maksin hoolduse eest kokku 30 000 krooni,? selgitab Kijatkin. ?Nõukogude-aegse kombe kohaselt ma oma autoga talvel üldse ei sõitnud.?
    Kijatkin leiab pika otsimise peale autole ostja, kui soovib ise hankida veelgi parema sõiduki. Ostja seab tehingu eeltingimuseks tehnilise ekspertiisi Reval Autos. ?Olin ostja sooviga ülimalt rahul, sest uskusin, et Reval Auto saab üksnes kinnitada oma kaheaastase töö kvaliteeti,? jutustab Kijatkin.
    Kuid nelja tunni pärast viskab loodetud ostja auto võtmed Kijatkini lauale, sest Reval Auto eksperdid tunnistasid tema Audi kõlbmatuks. Ostjale väideti, et mootorit sööb korrosioon ja sillad ei ole paralleelsed. Kummastki veast polnud samas teeninduses aastate jooksul Kijatkinile kordagi räägitud.
    Vapustatud Kijatkin kihutab järgmisel päeval Reval Autosse, nõudmaks selgitusi oma masinat närivatest surmahaigustest. Kuid uus ekspertiis kinnitab, et masin on üliheas seisundis, korrosioonist ja viltustest sildadest pole lõhnagi.
    Maha rahustatud Kijatkin astub teeninduse uksest välja ja näeb oma suureks üllatuseks, kuidas Reval Auto müügimees avab eilsele ostjale tutvustamiseks ühe oma hoovi peal seisva Audi uksi.
    Klientide ülemeelitamine võltsitud tehnilise ekspertiisiga kuulub firmateeninduste igapäevasesse repertuaari, kinnitab Tallinna ühe esinduslikuma valikuga kasutatud autode müügiplatsi töötaja. Ta palub anonüümsust, et mitte rikkuda niigi hapraid suhteid teenindustega.
    Iga Tallinnas asuva firmateeninduse kohta võib tuua näite valelikust ekspertiisist, räägib müügimees. Ta kinnitab, et on mitu korda pidanud otsima sõltumatu kontrollija kordusekspertiisiks, et tõestada kliendile müüdava auto tegelikku seisundit. ?Kui firmateeninduse juhtidega asjad üle rääkida, kaovad probleemid pikaks ajaks,? räägib müügimees. ?Teiste seas on meil probleeme olnud ka Reval Autoga, kuid praegu on suhted väga head.?
    ?Nii suurt jama pole ma enam ammu kuulnud,? tõrjub süüdistusi Reval Auto ASi Audi müügikeskuse juht Aivar Toompere. ?Mehhaanikute ja diagnostikute palk ei sõltu kasutatud autode müügist, mistõttu nende süüdistamiseks ebaaususes pole alust.?
    Tõenäoliselt nägi Kijatkinilt autot osta soovinud klient Reval Auto hoovil samaväärset aga odavamat sõidukit ning mõtles esitatud vead loobumise ettekäändena ise välja, oletab Toompere.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.