Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kliendile peaks aastaraamat olema huvitav
Uudne Tallinna Kaubamaja aastaraamatus on see, et finantsnäitajad on eraldi väljavõetavad. See muudab toote funktsionaalsemaks ja ettevõte saab kasutada aastaraamatut mitmel otstarbel.
Tallinna Kaubamaja aastaraamatut saab tarvitada kui tutvustavat materjali, kaante vahele erinevaid presentatsioone pannes. Seega saame üht ja sama toodet pakkuda kõigile sihtrühmadele seda ringi tegemata.
Tallinna Kaubamaja aastaraamat 2000 on ka ülesehituselt täiesti erinev oma eelkäijast. 1999. aasta ülevaade oli valdkonnakeskne ehk oma ettevõtte keskne, raamatu peatükid olid pühendatud näiteks IT-osakonna, personaliosakonna tegevusele.
Seekord lähtusime tootest ja kliendist, Tallinna Kaubamaja põhiväärtustest, meie missioonist ja visioonist ? mis oli ühtlasi ka kogu raamatut läbiv joon.
Kõige olulisemaks peame, et:
saaksime tutvustada oma partneritele firma põhiväärtusi;aktsionärid saaksid kätte kõik neid huvitavad faktid ja aruanded;klientidel oleks aastaraamatut huvitav lugeda ja tekstid oleksid ladusas eesti keeles.
Kuna ei pea mõistlikuks omaniku rahaga kerget ümberkäimist, kulutasime aastaraamatu koostamisele eelmise aastaga võrreldes tunduvalt väiksema summa, tänavu olid projektikulud kokku 200 000 krooni.
Raamat on ka ühe kolmandiku jagu õhem kui eelmisel aastal, kuid samas on kaetud kõik vajalikud teemad. Teksti osa on tihedam.
Valisime aastaraamatu tegijaks PR-firma Hill & Knowlton, sest Tallinna Kaubamaja ASi 1999. aasta aastaraamatu tegime samuti koostöös selle firmaga. Hill & Knowltoni projektidirektor Janno Toots viis läbi intervjuud Tallinna Kaubamaja iga valdkonna inimestega ja seejärel koostati tekstid, mis kooskõlastati intervjuu andjaga.
Tallinna Kaubamaja ASil on väga palju aktsionäre ning kuna kõigil ei ole võimalik kasutada internetti (väikeaktsionärid), kuid soovivad saada infot Tallinna Kaubamaja finantstulemuste kohta, siis pidasime vajalikuks teha ülevaade ka paberkandjal, mille trükiarv on sellel aastal 2000. Aastaraamatut oleme mõelnud jagada aktsionäridele, hankijatele, IGDSis (rahvusvaheline kaubamajasid ühendav organisatsioon, mille liige Tallinna Kaubamaja on), TOP 100 klientidele, mitmetel presentatsioonidel.