Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nissan tegi mõne lisatuhande eest erimudeli
Ehkki Nissan tähistab tänavu oma maasturite tootmise poolesajandat juubelit ja seda eeskätt tänu Patrolile, otsustati teha juubelimudel hoopis Terrano II baasil. Ja samas on see ka mõistetav, kuna just Terrano oli mullu Lääne-Euroopa müüduim n-ö keskklassi maastikuauto. Igatahes võib arvata, et tänu Adventure?i erimudeli populaarsusele Lääne-Euroopas on mullu seal müüdud 42 000 autot number, mis tänavu ületatakse.
Tehnilises osas mingeid muudatusi erimudelil ei leia. Küll aga on pandud suurt rõhku auto välimusele ja lisavarustusele. Olemas on kõik lisad, mis kuuluvad senise tippversiooni Elegance baasvarustusse: astmelauad, CD-boksiga raadio, katuseluuk jne, jne. Sellele kõigele on lisandunud raadio juhtimine roolilt, kroomitud 16tollised kergmetallveljed, toonitud tagumised aknaklaasid, tumeda naha ja riidega kaetud istmed jne.
Omanäoline on Adventure?i värvilahendus. Kõik erimudelid on hõbedased ja tumehallide küljelaienditega, mis Terrano puhul on üsna haruldane kooslus. Eriti huvipakkuv on aga auto keskkonsool, mille materjal erineb täielikult tavapärasest plastikust või puiduimitatsioonist. See meenutab pigem kummi ning tema punakaspruun toon muudab erineva nurga alt vaadates värvi nagu kameeleon.
Nagu arvata võib, on 2,7-liitrise vahejahutiga turbodiiselmootori ning tippvarustusega erimudel neljaastmelise automaatkäigukastiga. Huvitav on aga see, et kui soovite saada juubelimudeli omanikuks, peate senise tippversiooni hinnale lisama vaid 4500 krooni. Kui Elegance?i varustusega Terrano II maksab 469 000 krooni, siis Adventure 473 500 krooni.