Suuremad reklaamifirmad ei osale Eurovisiooni logo konkursil

01. august 2001, 13:37

Mitmed suured reklaamifirmad on öelnud, et Eurovisiooni logo konkursist osavõtt on liialt aeganõudev ning nad jäävad konkursist kõrvale.

'Selleks, et konkurssidel osaleda, peab jääma olemasolevate klientide teenindamisest palju aega üle või peab olema tegu väga atraktiivse kliendiga,' ütles reklaamibüroo Zoom juhataja Sirli Tarve põhjendades konkursist kõrvalejäämise otsust.

Konkursist loobumisele aitas kaasa ka segane ülesandepüstitus. 'Jääb mulje, nagu oleksid selle kokku pannud juristid,' vahendas Tarve Zoomi disainerite seisukohta.

Ka Division on loobunud konkursist osa võtmast. 'Mujal maailmas valitakse teostaja varasemate tööde põhjal ja sõlmitakse temaga leping, et ta oleks piisavalt motiveeritud töösse süvenema,' rääkis Divisioni juht Rain Pikand. 'Ma ei usu, et tõsised tegijad leiavad aega logo tegemisele konkursi korras pühenduda.'

Osa ei võta ka reklaamiagentuur Idea, kelle juhatuse esimehe Mark Eikneri sõnul ei ole agentuur aldis ühekordsetele projektidele.

Konkursi korraldamisega tegeleva ETV pearezhisööri René Vilbre sõnul ei karda korraldajad, et professionaalid konkursist kõrvale jäävad. 'Me pöörame nende kaasamisele erilist tähelepanu,' ütles Vilbre.

Möödunud aasta Eurovisiooni lauluvõistluse logo ideede väljatöötamiseks korraldati konkurss seitsme Taani disainifirma vahel. Südant kujutava võidulogo esitas kolmest firmast koosnev konsortsium, kuhu kuulusid firmad Kontactpunkt, 2Graphic Design ja EventRelations.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing