Tartu loob kaubamärki heakorraüritustele

03. september 2001, 08:51

Tartu linnavalitsus koondab kõik keskkonnakaitse- ja heakorraüritused kaubamärgi ?Hoia linn puhtana? alla, et tuua kampaaniad inimestele lähemale ning teha need arusaadavamaks, kirjutab Tartu Postimees.

?Hoia linn puhtana? projektijuht Hegri Narusk selgitas, et kui raad reklaamib iga kampaaniat ise nime all, ei tekita see linlastes äratundmist ning selget arusaamist, et tegu on linna korraldatava ühiskondliku üritusega.

?Püüame luua ühise nimetaja, mis haarab nii uusi kui ka juba traditsioonilisi ettevõtmisi, nagu näiteks kevadised ja sügisesed puhastustalgud,? rääkis Narusk.

Septembri lõpus kuulutab linnavalitsus välja 25 000 krooni suuruse auhinnafondiga esseekonkursi ning 90 000kroonise preemiafondiga keskkonnakaitseprojektide konkursi. Esseekonkursil saavad osaleda koolilapsed, kes jagatakse viide vanuserühma, projektikonkursil täiskasvanud.

?Projekte võiksid kirjutada näiteks üliõpilased,? leidis Narusk. ?Et anda ettekujutust, missugune võiks üks projekt olla, kavatseb näiteks Tartu Noorte Loodusmaja anda välja eesti- ja venekeelseid keskkonnakaitset propageerivaid trükiseid.?

Sel sügisel plaanib raad ?Hoia linn puhtana? kampaania raames alustada Ihaste tervise- ja õpperadade korrastamist. Hegri Naruski sõnutsi tuleb Ihaste metsa mõnusad spordirajad puhastada rämpsust ning teele kasvanud võsast.

Naruski kinnitusel on linnavalitsuse siht luua Tartule Eesti puhtaima linna maine.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing