Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Küsimused konverentsil. Vastab Hindrek Leppsalu
Kui palju kulutab Ober-Haus aastas ettevõtte tutvustamiseks ja reklaamimiseks?
Reklaami osakaal on umbes 10 tuludest.
Kuidas mõjutab Euroopa Liiduga ühinemine maa hinda?
Arvan, et kui tekib häid ideid, siis tõuseb ka maa hind, kuulume me Euroopa Liitu või mitte. Praegu on häid ideid vähe ja see on otseselt sõltuv meie madalast ostujõust.
Milles peitub kinnisvaraäri edukus Eesti turul tegutsedes?
Oluline on teha rohkem, kui konkurendid teevad. Mõned teenused tuleb müüa kasumita või väikese kahjumiga, et kindlustada kliendi rahulolu. Üle poole Ober-Hausi tehingutest toimub väljakujunenud klientide või soovituse abil.
Kas ja kui palju suudavad kinnisvarafirmad oma tegevusega turgu mõjutada ja juhtida?
PR-töö abil saab põhiliselt firma tuntust suurendada ning mõjutada seda, kuidas kliendid firmasse suhtuvad. Peamine klientide suhtumist mõjutav vahend on hea klienditeenindus. Teatud määral on muidugi võimalik optimismi või pessimismi külvata, kuid tõsised firmad on sellest hoidunud ning üritavad edastada vaid adekvaatset turuinformatsiooni.