Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bännerreklaami maht väheneb järjest
Septembris püsis bännerreklaami turumaht augustiga samal tasemel, teatab Turundusnõukoda, langedes vaid mõne tuhande krooni võrra.
Turundusnõukoja vaatluse andmetel jäi turu kogumaht ka septembris, hinnakirjajärsetes hindades, 2,3 miljoni krooni piirile.
Turundusnõukoja poolt vaadeldavate keskkondade pingereas olid septembris reklaamikeskkondade esikolmikus endiselt Delfi 30% (augustis 31%) ja Everyday.com 20 % (augustis 16%) turuosaga. Esimest korda kerkis sel kuul reklaamikeskkondade esikolmikusse Ilm.ee 7% turuosaga (augustis reklaamikeskkondade tabelis 7 positsioonil ja turuosa 5%).
Esikolmikule järgnesid BNS ja Äripäev vastavalt 7% ja 6% turuosaga.
Käesolev kuu on eriline ka sellepoolest, et esimest korda on turumaht, eelmise aasta sama perioodiga võrreldes langenud 120 000 krooni võrra (septembris 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht, 2,4 miljonit krooni).
Eelmisel aastal samal ajal läbiviidud monitooringus olid jälgitavatest reklaamikeskkondadest esikolmikus Delfi (turuosa 24%), Mega (turuosa 12%) ja BNS (turuosa 11%).