• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toyota tõi turule uue versiooni Avensisest

    Avensis Verso on Toyotal juba teine Verso nime kandev sõiduk. Tundub, et see liignimi läheb Euroopas hästi peale, sest tuleva aasta alguses on oodata koos uue Corollaga ka Corolla Versot.
    Tavalise Avensisega ei ole Avensis Versol küll palju pistmist. Kui mitte arvestada sama konservatiivset välimust võrreldes Yarise erinevate variantidega. Picnicu välja vahetanud auto ei ole väliselt midagi revolutsioonilist, pigem võiks seda nimetada Picnicu faceliftiks.
    Oma põhiolemuselt on tegemist aga siiski täietsi uue autoga, sest Picnicu 5 istmekohaga mahtuniversaalist on saanud 7kohaline mahtauto. Tõsi ta on, et ka Verso jääb oma ruumikuselt just sinna segmenti, mis ei ole ei liha ega kala. Ehk ta ei ole suur seitsmekohaline buss, millega suurema seltskonnaga pikemale reisile minna ja ta ei ole ka päris väike mahtuniversaal, mille kolmandale istmereale vaid väikesed lapsed end ära mahutavad. Soovi korral mahutavad end sinna täismõõdulised reisijad kenasti ära, kuid pikka sõitu siiski naljalt ette ei võta.
    Oma istmete paigutuselt on Avensis Verso aga ühe parima lahendusega omas klassis ? kõiki istmeid on võimalik vajadusel ükshaaval välja võtta, keskmisi istmeid ka ette-taha nihutada. Seetõttu võib Versot vabalt kasutada kergemate kaupade veol ka kaubaautona, sest näiteks isegi kuni 3 meetri pikkuse eseme vedamine temaga ei ole mingi probleem.
    Arvestades Toyota kogemusi, on ütlematagi selge, et Verso sõiduomadused on oma klassi tipus. Proovisõiduks olnud auto 2-liitrise VVT-i mootori ja manuaalkäigukasti koostöö toimib nagu kellavärk, rool on piisavalt jäik, momenti jagub igal ajahetkel ja kui selle auto juhtorganid nö kätte ja jalga saab, on temaga sõitmine nagu muuseas tegevus. Auto salong on piisavalt vaikne ning ei leia ühtegi tõsiseltvõetavat näpukat, mis sõidu juures häiriks. Esireas istujatel on ruumi lahedalt ja kui keskmine istmerida on tagumises asendis, siis tunneb end seal täitsa vabalt ka mistahes kasvu tegelane. Kolmandasse ritta nagu öeldud, on eeskätt asja lastel ja arvata võib, et seal nad tunnevad end märksa tähtsamalt kui rida eespool. Kas või juba seepärast, et Versol on põhivarustuses topeltkonditsioneer, ehk kolmandal istmereal istujatel on võimalus oma soovile vastavat temperatuuri ja puhuri kiirust sättida. Vaevalt ükski laps jätaks seda võimalust kasutamata.
    Üks väheseid miinuseid, mis Versoga kaasneb, on tema suhteliselt ahtake mudelivalik. Erinevaid baasvarustuse astmeid ei ole ning mootoreid on saadaval vaid kaks ? 2-liitrine bensiinitoitel VVT-i ja 2-liitrine diiselmootor D4D. Esimesel võimsusvaru 150, teisel 110 hj. Automaatkäigukasti pakutakse vaid esimesele variandile. Ehkki baasvarustus on suhteliselt rikkalik (konditsioneer, elektriaknad, CDga stereo jne, jne), on tänu sellel ka auto alghind kaugelt üle 300 000 piiri. Täpsemalt 359 600 krooni, diiselmootoriga variandi puhul koguni 417 100 krooni. Konkurentsitihedal mahtautode turule leiduks kahtlemata üksjagu ostjaid ka nende hulgas, kes ostaksid vändaga akende ja ilma konditsioneerita Verso, peaasi, et hind odavam oleks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Portaalides käib kinnisvara soodusmüük. "Agressiivne hinnatõus on möödas." Müüjate turust on saamas ostjate turg.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Ärikutse: hakkame end sättima – unistuste saarele
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
S&P 500 aktsiaindeks jätkas langust uue tänavuse põhjani
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Taani: Nord Stream 2 gaasitoru lekib ohtlikult
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Raadiohommikus: Kas kallis energia röövib teatrite ja majutusasutuste kliendid?
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.