Tunne kliendi tarbimisharjumisi

30. oktoober 2001, 00:00

Olemasoleva turuosa säilitamine ja uute klientide juurdevõitmine on tänapäeval enamiku ettevõtete jaoks see, mille poole püüelda. Karmis konkurentsivõitluses on just tarbijate lojaalsus, mis sageli kesksele kohale seatakse.

Aga kui minna veel sammuke kaugemale ja lojaalsete tarbijate kõrval selgitada välja ka need tarbijad, kes on su tootele/teenusele tõeliselt ja tugevalt pühendunud? Kui turundajad teaksid, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad seda teevad, oleks parima tüki haaramine turust juba tunduvalt lihtsam.

Käesoleva aasta alguses Jan Hofmeyr?i ja Butch Rice?i poolt publitseeritud raamatu, mida saab tellida Amazonist, aluseks on samade autorite poolt 1989. aastal välja töötatud tarbijate ja mittetarbijate segmenteerimismudel Conversion Model? (CM), mis analüüsib inimeste psühholoogilist seotust mingi brändiga ja segmenteerib tarbija vastavalt tema pühendumuse tugevusele mingile brändile ja mittetarbijad vastavalt tema psühholoogilisele avatusele brändi kasutama hakkamise suhtes. Teooria kõrval pakub raamat palju praktilisi teadmisi ? hulgaliselt näiteid kogu maailmas läbi viidud reaalsete CM uuringute tulemustest, peatükkide lõpus praktilised nõuanded turundusekspertidele, näpunäiteid konkreetsete turundusprobleemide lahendamiseks pühendumuspõhist lähenemist kasutades.

COMMITMENT- LED MARKETING
The Key to Brand Profits is in the Customer?s Mind.


Jan Hofmeyr, Butch Rice
John Wiley & Sons, Ltd. England, 2001

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing