• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 5000,2%6 309,86
  • DOW 30−0,13%44 428,03
  • Nasdaq 0,37%20 963,08
  • FTSE 1000,03%8 974,98
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,52
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 5000,2%6 309,86
  • DOW 30−0,13%44 428,03
  • Nasdaq 0,37%20 963,08
  • FTSE 1000,03%8 974,98
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,52
  • 02.11.01, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jürgenson arutab Pärnumaal teeremondikavasid

Teede- ja sideminister Toivo Jürgenson ning ministeeriumi kantsler Margus Leivo viibivad täna koos raudteeameti peadirektor Oleg Epneri ning maanteeameti peadirektor Riho Sõrmusega visiidil Pärnu maakonda.
Visiidil külastatakse Lavassaare kitsarööpmelise raudtee muuseumi, kus arutatakse muuseumi tulevikuplaane ning kaalutakse võimalikke finantseerimiskavasid. Nõupidamisel Pärnu Omavalitsusliidu ja maavalitsuse juhtidega arutatakse järgmise aasta Pärnu linnaga seotud teedeehitusprojektidega seonduvaid küsimusi. Üle vaadatakse ka kogu Pärnu maakonda puudutav teedeehituskava. Pärnu maavanem Toomas Kivimägiga peetakse pikemalt nõu Pärnu sadama juurdepääsuteede küsimusel.
Pärnu maakonnas on järgmisel aastal pikimaks remonditavaks lõiguks Võiste - Kabli (24 km) teelõik, veel toimuvad teetööd 7,2 kilomeetrisel Pärnu ? Uulu teerist ja 5,2 kilomeetrisel Uulu - Tahkuranna lõikudel. Lisaks tehakse 6,6 kilomeetri ulatuses teetöid Mudiste-Suure-Jaani-Vändra teel ? lõigul maakonna piir-Veskisoo.
Järgmisel aastal on kokku teehoiuks ette nähtud raha 1,38 miljardit krooni, mis on ligi kaks korda enam kui 2000. aastal. Selline märkimisväärne tõus sai võimalikuks tänu välislaenudele ja Euroopa Liidu eelstruktuurifondi (ISPA) tagastamatule abile. Sellega hakkavad teedesse investeeritavad summad jõudma tasemeni, kus teedeehitus ja remont ületavad teede kulumise - edaspidi on vajalik likvideerida varasematel aastatel tekkinud mahajäämus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suuremad tööd toimuvad järgmisel aastal Tallinn-Pärnu-Ikla maanteel, Tallinn-Narva maanteel ning Tallinn-Tartu-Luhamaa maanteel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele