Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Meri ja torm piitsutasid Eestit

    Talv saabus ootamatu rajuga ? ööl vastu eilset hakkas peaaegu kogu Eestis sadama lund, hommikuks pöördus vaikne lumesadu Kesk-Eestis tuisuks ning rannikualadel lörtsi-vihmaseguseks tormiks, kirjutab Eesti Päevaleht.

    Kohati mitukümmend meetrit sekundis puhunud tuul ning lörtsisegune vihm ajas Läänemere paiguti ligi pooleteise meetri võrra üle kallaste, jättis sajad inimesed telefoniühenduseta, põhjustas kümneid liiklusavariisid. kiskus lahti katuseplaate ja kümneid puid ning häiris laevaliiklust.
    Õhtul kella seitsmeks oli Tallinna tuletõrje- ja päästeamet saanud 15 väljakutset, peamiseks põhjuseks murdunud puud. Kõige tõsisem juhtum leidis aset Tõnismäel, kus murdunud puu kukkus sõiduautole. Vigastada ei saanud õnneks keegi.
    Lisaks sellele on tuul viies kohas kiskunud lahti katuseplekki ja reklaamitahvleid.
    Eile pärastlõunal võitles Tallinna tänavatel jääga ligi paarkümmend ühikut tehnikat. Puhastusfirmade esindajate hinnangul olid tingimused äärmiselt ebasoodsad. ?Kõigub null kraadi ümber ja teekatte temperatuur on madalam, ehk kui soola peale ei panda, siis tõmbab asfaldi lausjäässe,? selgitas tänavahooldusfirma Jaakson Ko juhataja Jüri Jaakson.
    Torm ja kohatine tuisk peatas eilseks ka tiiburlaevade liikluse Tallinna ja Helsingi vahel. Samuti ei sõida Silja Line?i ja Nordic Jet Line?i kiirlaevad. Õhtul teatasid Tallinna sadamaametnikud, et ka suured laevad jäävad kas sadamasse või redile ankrusse, sest tormi tõttu ei saa nad sadamasse siseneda ega väljuda.
    Tormine ilm ei takistanud aga Tallinna-Helsingi vahelisi helikopterilende. Laevaliikluse häirituse tõttu ja reisijate soovil tegi Copterline kaks lisalendu.
    Tormise ilma tõttu ei sõitnud eile Virtsu-Kuivastu liinil parvlaev Viire, samas jätkas Muhu ja mandri vahel reise parlaev Regula. Rohuküla-Heltermaa liinil tugev tuul parvlaevaliiklust ei häirinud.
    Reisilennukite liikumisgraafikus eilene maru muudatusi ei põhjustanud.
    Eile pärastlõunase seisuga oli toiteta jäänud 574 trafopunkti, enim Võrumaal, kus oli rivist väljas 97 trafopunkti. Elektrihäireid oli lisaks ka Virumaal, Viljandis, Rapla- ja Järvamaal, Tallinnas, saartel, Tartumaal ja mujal.
    Telefonsideta jäi eile pärastlõunal ligi 500 abonenti Võrumaal, Viljandimaal ja Pärnumaal. Osaliselt oli telefoniside häiritud ka Tallinnas.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Cathie Woodi populaarsed ARK fondid vajuvad kiiresti: investorid lahkuvad miljardite dollaritega
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
2024. aasta esimestel kuudel nägi ARK 2,2 miljardi dollari suurust netoväljavoolu. Cathie Woodi juhitud fondi koguvarad on langenud kiiresti 11,1 miljardi dollarini, mis on vaid vari endisest hiilgusest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.