Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turult pääseb lähedale teenindusse autot kaema
Kui siiani pidid nädalavahetusel Kadaka autoturul kaupa tegevad ostjad lootma enamjaolt hea õnne või müüja aususe peale, siis alates läinud nädalast avas Akadeemia teel asuv AS Eurost Auto oma hooldekeskuse ka laupäevaseks päevaks. ?Igaüks võib tulla ja lasta teda huvitav auto üle vaadata. Meie kasutada on tipptasemel tehnika, olemas on tõstukid, erinevad stendid ja enamus vigadest peaks tulema päevavalgele,? lausub AS Eurost Auto hooldekeskuse juhataja Tarvo Edovald.
Eurost Autot teatakse peamiselt kui uue ja nüüdisaegse salongiga kasutatud autode müüjat Kadaka tee ja Akadeemia tee nurgal, kuid vähem teatakse, et ainsana omataoliste seas on sellel ettevõttel olemas ka tipptasemel hooldekeskus, kus autosid remonditakse. Avaras salongis säravad autod kui uued, hooldekeskuses on seadmed, millest mõni harvaesinev isegi tipptasemel autoesindustes. Vahe viimastega seisneb peaasjalikult vaid selles, et autod on toodud Saksamaa liisingfirmadest ja on keskmiselt 2 ? 3 aastat vanad. Müüdavate autode tehniline seisund on üle kontrollitud ja esinenud vead kõrvaldatud. Lisaks saab klient kaasa soodustuse kõikidele teenustele. Näiteks remonditöödele on kliendisoodustus 10, pesu- ja puhastusteenus on soodsam 5 jne. Hetkel on käimas ka erinevad sooduskampaaniad.
Selge on paraku aga see, et see kõik ei saa toimida ilma rahata, mistõttu on hinnad tavaliste remonditöökodade omadest pisut kallimad, kuid samas firmateeninduste omadest veidi odavamad. Tund teeninduses maksab 330 krooni, teeninduslepingu sõlminud kliendile 297 krooni. ?Oleme teadlikult hoidnud oma hinnaskaalat margiesindustest soodsamana, et pakkuda klientidele alternatiivi,? nendib Eurost Auto meister Kristjan Uuk.
Näiteks on Beissbarth sildade reguleerimise stend suhteliselt vähelevinud kogu Eestis. Rataste külge ühendatud andurid suhtlevad peaarvutiga raadio teel ja näitavad täpselt ära kaldenurgad, kokkujooksu, sildade paralleelsuse ja kõik muu. Loomulikult ei puudu hooldekeskusest korralik Boschi mootoristend, kus saab testida nii süüte- kui toitesüsteemi, Hoffmanni rehvivahetusseadmed, kohapeal on võimalik paigaldada alarme, audiosüsteeme, osta varuosi, rehve ja muid lisaseadmeid.
Tõstukikohti on teeninduses 3, pluss üks eraldi tõstukita koht ja pesula. Seega mahub teenindusse kokku 5 autot. Pesulas ei lasta auto ainult vee ja lapiga üle, vaid soovi korral ka vahatatakse, poleeritakse ja seda kõike koguni nii hoolega, et ühe auto klantsimine võtab aega terve päeva.
BRC põhitegevus on autode müük ja seda üle Baltikumi, kusjuures kolme riigi müük 10 kuuga oli 1850 sõidukit. Konkurents remondifirmade vahel on suur ning vaevalt me suudaksime samade hindadega remonti teha, mida pakuvad remondile spetsialiseerunud firmad.
Samas, ka meil on tööl kaks hooldemeest, kes hoiavad korras 450 müügis olevat sõidukit. Praegu tegelevad nad jahutusvedelike külmataluvus kontrolliga. Kui miinustele vastu ei pea, siis me lisame kontsentraati jne. Seistes lähevad vanematel sõidukitel küünlad märjaks, vaja puhastada, signalisatsioon ütleb üles jne. Seda kõike me teeme, kuid osade vahetuseks soovitame minna meie partneri juurde, kust meie kliendid saavad teenindusel hinnaalandust.