• OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,45
  • OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,45
  • 03.12.01, 08:32

E-Betoonelement üritab osaleda Venemaa raudteede rekonstrueerimises

Rahvusvahelisse kompaniisse Addek International kuuluv AS E-Betoonelement teeb jõupingutusi, et jõuda tagasi Venemaa turule, kirjutab Virumaa Teataja.
Eriti on kontaktidest ja koostööst huvitatud Eestile lähim Oktoobri raudtee, mille keskus asub Peterburis.
Betoonelemendi Lääne-Virumaa tehaste direktor Vahur Luumann rääkis, et nad osalesid Peterburis kolm päeva kestnud seminaril, kus tutvustasid oma kogemusi osalemisel raudtee rekonstrueerimistel Eestis ja Lätis.
Peterburi üritusel osalesid Betoonelemendiga seotud firmade Pandrol ja Swetrak esindajad, kellest esimene tegeleb rööpmete kinnitusega ja teine raudbetoonist liiprite tehnoloogia ja toodete tarnimisega.
E-Betoonelemendi Rakvere tehas on spetsialiseerunud nüüdisaegsel tasemel raudteeliiprite tootmisele, kuid seal valmistatakse ka betoondetaile raudtee ülesõitudele ja mitmesuguseid paneele ja eritooteid.
?Venemaal, nagu paljudes teisteski endistes liiduvabariikides seisab ees raudteede kaasajastamine ja seetõttu oli huvi meie kogemuste vastu soe ja siiras,? rääkis Vahur Luumann.
Detsembri keskel võetakse Venemaal vastu raudteevõrgu rekonstrueerimise ja arendamise kümne aasta kava. Juba on Soome poolt alustatud Helsingi-Peterburi uue raudteeharu ehitamist, mida Venemaa jätkab Karjalast.
Päevakorral on raudteeharu ehitamine rajatavasse Luuga sadamasse.
Luumann rääkis, et riskide hajutamiseks on Venemaa ääretu avarusega ja erinevates klimaatilistes tingimustes olev raudtee huvitatud nii Inglise ja Rootsi tehnoloogiast, mida kasutatakse meil, kui ka Itaalia omast.
E-Betoonelemendi Rakvere tehase toomisjuhi Valdur Soppe sõnul teevad nad ümberkorraldusi raudtee ülesõitudele elemente tootval liinil, et hakata edaspidi detaile tootma teistsuguste, mitte nii suure kandejõuga rööpmetega raudtee tarbeks. ?Asja vastu on huvi tundnud mitu ettevõtet, kaasa arvatud sadamad,? sõnas Soppe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.07.24, 11:20
Põlvkondade vahetust tuleks hakata varakult planeerima
Kui oled midagi suure hoole ja armastusega üles ehitanud, on loomulik, et soovid tagada ka selle püsimise. Olgu tegemist ettevõtte või perekonna varade edasiandmise planeerimisega, siis LHV privaatpanganduses ollakse oma klientidele toeks, et korraldada põlvkonnavahetus sujuvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele