Krõbedad detsembrikuised külmad jahutasid pisut maha ka tarbesõidukite müügi, autokaupmeestel õnnestus kaubaks teha 17 sõidukit vähem kui kuu aega tagasi. Seevastu tegi jõulukuul rekordilise müügi Scania Eesti AS, kes müüs 28 veoautot. Firma juhatuse esimehe Janno Karu sõnul kroonis aasta lõppu firma viimase 10 aasta suurim tehing, millega müüdi Saku Autobaasile 15 uut raskeveokit.
Suurima langeja tiitli sai Citroen, kes suutis novembrikuise 73 tarbeauto vastu panna neli korda nõrgema müügitulemuse. Veho Eesti müügijuht Urmas Sild tõdes, et müügi languse põhjustas hangete vähenemine, kuid see on täiesti loomulik nähtus. Kuu esikolmikut juhib Mercedes 57 autoga, talle järgneb Peugeot 42 autoga. Rekordilise müügiga suutis end detsembri edetabeli kolmandale kohale suruda Scania.
2001. aasta kokkuvõttes kuulub pjedestaali esimene koht Peugeot?le. Ehkki Kommest Auto automüügijuht Rasmus Tali sõnas, et kasv polnud ootuspäraselt suur, oli uue aastatuhande esimene aasta firmale edukas.
Ning ehkki veel kuu aega tagasi võitlesid 2001. aasta järjestuse teise ja kolmanda koha eest Mercedes ning Citroen, pidi viimane kehvema müügitulemuse tõttu Mercedese üleolekut tunnistama. 2000. aastaga võrreldes, mil müüdi 1851 tarbesõidukit, kasvas uute tarbesõidukite müük Eestisse 21,8 ehk 405 auto võrra.
Seotud lood
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.