• OMX Baltic1,27%303,76
  • OMX Riga0,16%879,95
  • OMX Tallinn0,63%1 897,86
  • OMX Vilnius1,15%1 172,65
  • S&P 500−0,27%6 051,97
  • DOW 30−0,5%44 368,56
  • Nasdaq 0,03%19 649,95
  • FTSE 1000,34%8 807,44
  • Nikkei 2251,15%39 411,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • OMX Baltic1,27%303,76
  • OMX Riga0,16%879,95
  • OMX Tallinn0,63%1 897,86
  • OMX Vilnius1,15%1 172,65
  • S&P 500−0,27%6 051,97
  • DOW 30−0,5%44 368,56
  • Nasdaq 0,03%19 649,95
  • FTSE 1000,34%8 807,44
  • Nikkei 2251,15%39 411,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • 08.01.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient on ülemus

J. A. Belasco ja R. C. Stayeri kuulsust võitnud üllitis käsitleb õppimist, fokuseerimist, kliente, vastutuse võtmist ja suurepäraste tulemuste saavutamist, näitab kuidas organisatsioon saab lendu tõusta ja lennata.
Raamatu eestikeelses väljaandes keskendutakse eelkõige inimeste juhtimise ja liidri rolli teemadele. Turundajatele on kõige huvipakkuvamad peatükid, mis on seotud klientide ja nende mõistmisega: Mida kliendid tegelikult ostavad?; Klient on ülemus: efektiivne partnerlus ülemusega; Keskenduge oma klientide jaoks parimatele tulemustele; Väärtust lisavate strateegiate loomine; Kuidas klient ülemuseks muuta.
Iga peatüki lõpus on toodud praktilisi küsimusi ja tabavaid juhtimislahendusi. Näiteks: Kas iga inimene teie ettevõttes on keskendunud klientidele suurepäraste tulemuste loomisele?
Juhtimise fookus motiveerib klientidele rõõmu valmistama. Kuidas ma klientidele tundun? Uurige välja, mis neid häirib ja mida te saate nende jaoks kasutoovalt ära parandada. Kas te olete tarnija või partner? Istuge kliendiga ühe laua taha või ärge astuge üldse tema uksest sisse. Kas meie tooted ja teenused on suurelt üle konkurentide omadest? Püsige pidevalt klientidega samal lainel ja tehke kõik endast sõltuv, et nende jaoks väärtust luua. Kes on ülemus, kas klient või mõni tegelinski viimaselt korruselt? Looge süsteemid ja struktuurid, mis keskendavad inimeste tegevuse lõpptarbijast kliendile, mitte oma otsesele ülemusele.
Autor: Ann Vihalem

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 15:17
Einar Laagriküll: miks me ei tohi küberturvalisuse taustal unustada füüsilist turvalisust?
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele