• OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • OMX Baltic1,52%298
  • OMX Riga0,02%868,54
  • OMX Tallinn1,95%1 877,9
  • OMX Vilnius0,37%1 147,82
  • S&P 500−0,95%6 025,99
  • DOW 30−0,99%44 303,4
  • Nasdaq −1,36%19 523,4
  • FTSE 100−0,31%8 700,53
  • Nikkei 225−0,72%38 787,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,17
  • 08.01.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault Traffic krooniti aasta kaubikuks

20 Euroopa riigi autoajakirjanikud valisid aasta kaubikuks 2002 kaubikupaari Renault Traffic/Opel Vivaro. Eestis müüakse vaid esimest.
Renault Trafficu ülekaal konkurentide ees oli mäekõrgune: ta kogus ühtekokku 115 punkti, teisele kohale jäänud Opel Combo sai 34 punkti. Kolmas koht kuulus Ford Transitile (24 punkti), neljas oli Fiat Doblo 19 punktiga. Euroopa ülieduka Transiti allajääk Trafficule oli samas igati loogiline, sest Ford Transit pärjati aasta kaubiku tiitliga aasta tagasi.
Ka Renault jaoks ei olnud aasta kaubiku tiitli võitmine esmakordne. Aastal 1998 kuulutati aasta kaubikuks Renault Master. Trafficu puhul tõid ajakirjanikud esile auto omanäolist disaini, uusi turbodiisel mootoreid, madalaid kasutamiskulusid, laia mudelivalikut jms. Ühtekokku on Renault Trafficut võimalik saada 33 erinevas variandis.
Väikekaubikute alakategoorias kuulus võit teisele prantsuse kaubikupaarile Peugeot Partner/Citroen Berlingo. Teisele kohale jäi Renault Kangoo, kolmandaks universaalkerega Opel Astra baasil toodetav Astravan. Ühtekokku jagati preemiaid 10 alakategoorias.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele