Eesti mobiilioperaatorid lubavad, et ei hakka tekstisõnumeid kasutama uudse reklaamikanalina ning tüütavat kommertssõnumite tulva karta pole, kirjutab Postimees.
EMT avalike suhete spetsialist Liina Vahtras kinnitas, et Põhja-Eesti verekeskuse sõnumi edastamine oli kõigest ühekordne ettevõtmine.
?Võib-olla meie koostöö jätkub, selgust veel pole. Kuid kommertsreklaami me arvatavasti edastama ei hakka. Ainsa erandina on EMT kliente aeg-ajalt teavitanud omaenda uutest teenustest.
Tele 2 suhtekorraldaja Inga Jagomäe ütles, et kommertseesmärkidel kampaania tegemine võiks muutuda kliendile tüütavaks. Samas lisas Jagomäe, et humaansetel kaalutlustel ja kriitilistes olukordades võib ka Tele 2 oma klientidele sotsiaalsõnumeid edastada.
Seotud lood
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.