Turundustegu 2001 raames valisid üle 200 turunduspraktiku 61 turundusteost kümme kõige silmapaistvamat, eesmärgipärasemat ja tulemuslikumat turundustegu.
10 mullust turundustegu on:
- Arnold Rüütli kampaania ja saamine presidendiks
- Aura mahla lansseerimine- Eesti võit Eurovisiooni lauluvõistlusel- EMT rebränding- Frederik õllebrändi lansseerimine- Kalevi Kamashokolaadi relansseerimine- RMK suvekampaania metsa puhtuse tagamiseks- Saku Rock brändipere täiendamine ja turuosa kasv- Saku Suurhall- Viisnurga MAXX hokikeppide läbimurre maailmas
Marketingi Instituudi direktor ja Turundusteo korraldaja Endrik Randoja sõnul osalesid valimistel Eesti aktiivseimad turundusjuhid, kommunikatsioonijuhid, müügijuhid aga ka tegevjuhid, kes otseselt turunduse ülesannetega tegelevad. Lisaks andsid oma hääle silmapaistvamad turunduse sidusrühmade esindajad, turu-uurijad, koolitajad ja sellel aastal esmakordselt ka reklaamiagentuuride töötajad.
Randoja sõnul on konkurss turundusala juhtivate teadmusorganisatsioonide poolt korraldatud selleks, et leida ja tunnustada parimaid turundusaktsioone koduturul ja arendada seeläbi Eesti konkurentsivõimet rahvusvahelisel turul.
Eelmise aasta Grand Prix läks EGO järelmaksukaardi turule toomisele ja
üle-eelmisel aastal võitis A. Le Coq"i lansseerimine. TURUNDUSTEGU 2001konkursi võitja kuulutatakse välja 31. jaanuaril 2001 Tartus toimuva aasta turundussündmuse PASSWORD 2002 raames.
Uudise vahendas Eda-Liis Kann.
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.