'Riigi dotatsiooni kasutavatel firmadel maksab bussipilet Sakust Tallinna 9-10 krooni, meie sõidame ilma dotatsioonita 12 krooniga,' ütles väikebussidega liine teenindava AS Samat direktor Mart Prikk.
Ka 12-kroonise piletihinnaga on Samat Priki sõnul saanud kasumit, ostnud uusi busse ja avanud uusi liine. Töötajate arv firmas on tõusnud juba üle poolesaja.
Küsimusele, kas intensiivne reisijatevedu tasuvatel liinidel ei tee nn metsaliine veelgi vähemtasuvateks ja ei sunni riiki suuremat dotatsiooni maksma, vastas Prikk eitavalt. 'Pigem on vastupidi. See, et riik meile dotatsiooni ei maksa, võimaldab tal rohkem maksta teiste liinide teenindamiseks.'
AS Samat Harjumaa liinikonkursil ei osale. 'Liinikonkurss on suurte tegijate ja suurte busside omanike tarvis,' sõnas Prikk.
Seotud lood
Alanud aasta tõotab tulla väikeinvestorite jaoks tegus, sest turge juhivad mitmed tehnoloogilised uuendused, regulatiivsed muudatused ja makromajanduslikud suundumused. Freedom24 analüütikud annavad näpunäiteid, millele tähelepanu pöörata.