AVIS Eesti tegevjuhi Mati Annuse sõnul tahavad nad oma aasta auto preemiaga rõhutada, et mitte ainult uued mudelid ei vääri avalikkuse tähelepanu, vaid eeskätt just need, mis igapäevases kasutamises on oma headust tõestanud.
?Kui tavaliselt hinnatakse aasta auto kandidaate selle järgi, kui hea näeb auto välja ja millised on tema tehnilised näitajad, siis meie teeme otsuse selle järgi, kui hästi auto vastu on pidanud ja kui palju tema ülalpidamine rahakotti on mõjutanud,? nentis Annus.
Ford Focuse puhul tõi Annus esile harva esinevaid rikkeid, mis ei sõltu kasutajast, samuti kõrget järelturu hinda, mis teeb auto omahinna kokkuvõttes üsna soodsaks. AVISe teenusliisingu arvukas autopargis on Focustel esinenud üsna üksikuid rikkeid ja ühtegi olulist tüüpviga tema puhul ei ole ette tulnud, nentis Annus.
Aasta tagasi valis AVIS Eesti aasta autoks Toyota Corolla, mille puhul toodi samuti esile auto omadust kesta probleemideta hooldusest hoolduseni.
Lisaks andis AVIS Eesti välja aasta autodiileri auhinna, mille sai teist aastat järjest AS Amserv Auto. Amserv Auto eeliseks konkurentidega võrreldes on AVISe autopargi haldajate hinnangul eeskätt teeninduse kiirus ja töö kvaliteet ning varuosade probleemivaba saadavus. ?Isegi tellitud uued autod laekuvad kellajalise täpsusega ning mingeid probleeme pole meil selle firmaga kunagi ette tulnud,? lausus Annus.
Autor: ÄP
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.