Hansapank on saatnud kümnetele tuhandetele hanza.neti kasutajatele personaalsed pakkumised arvelduskrediidi või krediitkaardi lepingu sõlmimiseks ja umbes 500 inimest ongi sõlminud laenulepingu Hansapanga kontorisse minemata, kirjutab Eesti Päevaleht.
Hansapanga suhtekorraldusjuhi Ando Noormetsa sõnul pakub Hansapank klientidele interneti kaudu krediitkaardi ja arvelduskrediidi soetamise võimalust juba oktoobrist alates, kusjuures praeguseks on pank teinud personaalse pakkumise umbes 37 000 inimesele.
Personaalseid pakkumisi kasutades on arvelduskrediidi lepingu sõlminud ligi 300 klienti, Trump-krediitkaardi on nii võtnud 200 klienti.
?Detsembris sõlmiti hanza.neti kaudu 14 protsenti kõigist arvelduskrediidi lepingutest,? ütles Noormets.
Arvelduskrediit on lühiajaline finantseering ning pakkumine hanza.neti kaudu on suunatud igale inimesele personaalselt.
Pank arvestab iga pakkumisega kliendi kohustusi panga ees, tema krediidivõimet ning igakuist tarbimist.
?See võimaldab klientidel jooksvaid tarbimiskulusid katta ning arveldusarvega teatud ulatuses miinusesse minna,? lausus Noormets.
Pank arvutab välja igale kliendile sobiva krediidisumma ning esitab kliendile hanza.neti kaudu juba valmis lepingu. Soovi korral saab klient lepingu sõlmida interneti vahendusel, mistõttu pangakontorisse pole tarvis minna.
Hansapank Eesti suhtekorralduse spetsialist Kristiina Tamberg lisas, et personaalsed pakkumised suunatakse enamasti nendele klientidele, kes krediiditooteid veel ei kasuta, kuid kes võiksid seda teha.
Kuigi iga laenuleping nõuab inimese allkirja, võib hanza.neti kaudu lepingu sõlmida reaalselt allkirja andmata ? klient tuvastatakse panga poolt antud koodide ning salasõnadega.
Seotud lood
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.