Eesti Telefon võimaldab alates 28. veebruarist kasutada suhtlemisel ettevõttega äsja esimeste kasutajateni jõudnud ID-kaarti.
ID-kaardi omanikud saavad kaardi abil vaadata oma arveinfot, tellida erinevaid teenuseid, anda volitusi ning kasutada internetitelefoni Netifon ja videoserveri renditeenust Atlas Realtime.
Esialgu saavad ID-kaarti kasutada vaid Atlase teenustekaardi omanikud. Edaspidi asjaajamine lihtsustub, sest ID-kaart vabastab kliendi mitmete paroolide meelespidamisest ja sisestamise vajadusest.
Eesti Telefoni juhatuse esimees Valdo Kalm avaldas lootust, et Eesti seadusandjad vaatavad ID-kaardi kasutamise valguses kiiresti üle seadused, mis praegu takistavad ID-kaardi kasutust.
?ID-kaardile reaalsete kasutusvõimaluste loomine on äärmiselt oluline just täna, kus esimesed ID-kaardid juba välja jagatud,? rõhutas Kalm. ?Seetõttu on vaja juba täna asuda kõrvaldama ID-kaardi teelt neid eelmisest sajandist jäänud takistusi.?
E-teeninduskeskuse kõigi võimaluste kasutamiseks vajate enda autentimiseks Atlase teenustekaarti, mille lepingut saab sõlmida kõigis Hallo poodides, kus teile antakse e-teeninduskeskuse kasutamiseks vajalikud paroolid.
Lähiajal lisandub veel teisigi uusi võimalusi ID-kaardi kasutamiseks.
Autor: ÄP
Seotud lood
Julgus kihutas sektori lapsekingadest kiirelt kõrgustesse
VentureWave Capitali partner Kaidi Ruusalepp ennustab Eestile lähiaastateks kolme trendi, mis märgivad uue võbeluse faasi. Algab start-up-kevad. Ka Soraineni partner Toomas Prangli näeb idusektori turu elavnemist läbi kahe trendi.