Märtsist novembrini kestva kampaania sihtrühmaks on välisinvestor ning eesmärk on suurendada Rootsi välisinvesteeringuid Tallinna ja Eestisse.
Kampaania keskendub Tallinna soodsa majandus- ja investeerimiskeskkonna tutvustamisele, Tallinna käsitletakse kui linna, mis peaks äratama igas ettevõtjas soovi siin oma unistusi realiseerida. Rootsi on valitud sihtmaaks kui kõige suurema potentsiaaliga investeerija. Kampaania edukuse korral on kavas samalaadeset tegevust laiendada teistesse riikidesse.
Ettevõtlusamet kuulutas seoses kampaaniaga välja ka avatud pakkumismenetlusega riigihanke, et leida kujundus- ja reklaamifirmade hulgast koostööparter, kes aitaks kampaaniat läbi viia. Eesmärk oli välja selgitada parim pakkumine kujunduskontseptsioonile ja tehnilisele teostusele. Kujunduskontseptsiooni terviklahendusele olid esitatud nõuded, et see oleks originaalne, hoogne, intrigeeriv, meeleolukas, lähtuks sihtgrupist ning moodustaks visuaalse, sõnalise, märgilise, graafilise ja fotokujunduselementide ühtse terviku.
Seitsme firma seast valiti välja Tank Grupi pakkumine, mis sai kolme kriteeriumi (kujunduskontseptsioon, varasem kogemus, maksumus) alusel parima tulemuse.
Autor: ÄP Online
Seotud lood
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.