Eesti rõivatootjate poolt seni liiga riskantseks sihtrühmaks peetud teismelised saavad esmaspäevast osta just neile mõeldud rõivakollektsiooni Hula, mille toovad müügile Eesti Kunstiakadeemia (EKA) magistrantuuris õppivad noored disainerid, kirjutab Postimees.
Disainerite Eve Hansoni, Reet Ulfsaki, Anu Lensmenti ja Marit Ahvena loodud Hula kaubamärk on mõeldud eelkõige 15-19aastastele noortele, kes vajavad julgeid, originaalseid ja võimalikult madala hinnaklassiga tooteid.
?Hakkasime uurima rõivaturgu juba paar aastat tagasi ja jõudsime ühesele arusaamale, et teismelistele pakub kaubandus praegu väga vähe võimalusi,? rääkis Anu Lensment.
Rohkem kui kolmesaja noore hulgas läbi viidud küsitlus näitas, et teismelised ostaksid olemasolevatest kaubamärkidest meelsasti Dieseli või Calvin Kleini tooteid, kuid need käivad hinna poolest üle jõu.
Eesti suured rõivatootjad on võtnud eesmärgiks luua tooteid inimestele alates 25. eluaastast, kelle sissetulek tõotab head kasumit. Välismaal armastatud odavamad noortemoe kaubamärgid pole aga erinevatel põhjustel veel jõudnud Eesti turule.
Hula kaubamärki kandev kollektsioon tuleb järgmisest nädalast esialgu müüki vaid Tallinna Kaubamaja noorteosakonnas. Moekates värvides rõivaesemete hind jääb vahemikku 225-690 krooni. Partii suurus on vaid 300 rõivaeset, millest erinevaid tooteid on paarkümmend.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.