Kolmes Balti riigis müüakse sama palju Sony arvutimonitore, kui Ukrainas, kuigi Baltimaades elab viis korda vähem inimesi, ütles Sony Balti riikide esinduse IT-ala müügi- ja klienditoejuht Juri Remeiko.
?Sony monitoride müügist endise NLi riikides on umbes 70 protsenti Venemaal, 10-14 protsenti Balti riikides ja sama palju Ukrainas,? rääkis Remeiko täna. ?Ukrainas on kokku 50 miljonit inimest, kolmes Balti riigis aga 10 miljonit, aga Baltimaades on kõrgem hariduse ja majanduse arengu tase.?
Kui suur oli Sony monitoride müük Eestis, ei soovinud aga Remeiko öelda. Eelmise aasta müügikäibe suurust parem mitte mainida, tulemus ei olnud hea, tänavu tahaks müüki kahekordistada,? ütles ta.
Juri Remeiko sõnas, et Sony on teinud oma imagole suurt kahju sellega, et hakkas tootma odavaid monitore, mis saaks konkureerida LG ja Samsungi arvutimonitoridega. Praeguseks on Sony loobunud 15tolliste monitoride ja madalama klassi 17tolliste kineskoopmonitoride tootmisest.
?Me ei kavatse töötada seal, kus me ei saa olla number 1,' ütles Remeiko. ?Meie hinnaklassis meil pole konkurente, hinna ja kvaliteedi suhte poolest seisab meile lähedal ainult NEC.?
?Monitorite kohta käib ütlus, et üldse on kaks liiki monitore, ühed on pärit Hiinast ja teised on liiga kallid,? naljatas Remeiko.
Sony suuremad partnerid Eestis on arvutikaupade hulgimüüjad GNT Eesti ja Elko Reval.
Seotud lood
Maailmamajanduse jõujooned on kiiresti muutumas – seda tõestab BRICSi ja lääneriikide majanduste mahu pikajaaline võrdlus. Tektoonilised muutused globaalses majanduses toovad arvatavasti kaasa ka suured muutused geopoliitikas ja maailma finantskorras.