Alates 11. veebruarist on Tallinna Kaubamajas müügil Eesti noorte moedisainerite loodud uue kaubamärgi HULA esimene kevadkollektsioon. HULA märgiga rõivaid hakkab müüma eksklusiivselt vaid Tallinna Kaubamaja.
Eesti rõivaturule jõudnud uus kaubamärk HULA on mõeldud peamiselt noortele. Kaubamärgi loojad ja teostajad on Eesti Kunstiakadeemia moeeriala magistrandid Eve Hanson, Reet Ulfsak, Anu Lensment ja Marit Ahven, kelle perekonnanime esitähtedest moodustubki HULA.
HULA on osa moeeriala magistriõppe programmist, sisaldades uue rõivakaubamärgi loomist, brändingut, disainimist, tootmist ja turustamist. Kollektsiooni loomisele eelnesid sihtrühma uuring, turu- ja hinnauuringud.
Eesmärk on uurida inimeste tarbijakäitumist, vajadusi, sõltuvust meediast ja reklaamist, teisalt originaalse moeloomingu tiraazhilise tootmise võimalusi siinsel piiratud turul.
Sellises mahus teooria, uurimistöö ja praktikaga tegeldakse Eestis moeõppe raames esmakordselt. Loodud brändi all saavad tulevikus tegutsemist jätkata teised noored disainerid. Kevadel osalevad disainerid projekti tutvustava foto- ja videoinstallatsiooniga rahvusvahelisel noorte disainerite näitusel Pariisis.
Seotud lood
Julgus kihutas sektori lapsekingadest kiirelt kõrgustesse
VentureWave Capitali partner Kaidi Ruusalepp ennustab Eestile lähiaastateks kolme trendi, mis märgivad uue võbeluse faasi. Algab start-up-kevad. Ka Soraineni partner Toomas Prangli näeb idusektori turu elavnemist läbi kahe trendi.