'Reval Hotel Latvija kampaania, mille raames pakuti 54% soodustust Hanza.neti klientidele, loeme kordaläinuks, soodustust kasutas ligi 750 külalist Eestist,' ütles Reval Hotel Latvija marketingi- ja müügidirektor Helina Tuvike.
'Kampaania kestis poolteist kuud 4. veebruarini, eelmine kampaania oli möödunud suvel,' ütles Tuvike. 'Praeguse kampaania tulemus on umbes 10 % parem.'
Eelkõige oli kampaania suunatud eraisikutele, motiveerimaks kliente külastama Riiat näiteks nädalalõppudel.
'Müük internetist, kui mugav ja kiire ostukanal on ka üks Revali prioriteete ning meil on hea meel, et saime seda teha koos Hanza.netiga, millel on suur hulk kasutajaid ning hästi arenenud tehnilised süsteemid,' ütles Tuvike.
Reval Hotel Latvija täitvus esimesel 2001. tegevusaastal Riias oli 60 %, mis vastas plaanitule.
Seotud lood
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.