Korea elektroonikatootja Samsung on mobiiltelefonide müügilt Sony Ericssonist mööda läinud ning jätkab jõudsalt oma turuosade kasvatamist, kirjutab Dagens Industri.
?Olulisematel turgudel tahame suurimaks saada. Nokiast oleme küll kaugelt maas, kuid Lääne-Euroopas ja Põhja-Ameerikas kasvame konkurentidest kiiremini,? ütles lehele Samsung Electronics asedirektor Il-Hyung Chang.
Il-Hyung Changi sõnul tahab Siemens koondada põhirõhu kallima hinnaklassi telefonidele, kus sihiks on 20% turuosa.
Samsung hakkas telefone tootma 1997. a ning on väga kiirest müüki suurendanud. Kui 2000. aastal ulatusid mahud umbes poolele Ericssoni mahtudest, siis mullu läks Samsung telefonide müügilt Ericssonist mööda.
Telefonid andsid poole Samsungi kontserni kasumist. Kokku müüdi 28,6 miljonit telefoni, mis märgib 31% kasvu. Selleks aastaks on prognoos 32 miljonit telefonile, mis vastab 7,7% turuosale.
Üks edu põhjuseid on tugev kaubamärk, mis Briti kaubamärgifirma Interbrands iga-aastase mõõtmise järgi oli mullu maailma 100 enim väärtusliku firmamärgi hulgas suurim tõusja, edastades nii Motorolat kui Siemensit.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.