Radiolinja jaemüügipunktid koonduvad ühtse kaubamärgi alla, mis on jätk jaanuaris alanud müügivõrgu reorganiseerimisele, teatab ettevõte.
Muutus puudutab nii kaupluste välisilmet, mööblit kui ka müügi- ja teeninduskontseptsiooni.
?Radiolinja eesmärk on saavutada klientide maksimaalne rahulolu, Mobinesti kui Radiolinja müügipunktide haldaja sihiks on olla parim jaemüügikett Eestis. Ühine brändi imago ja identiteet võimaldavad rakendada ühtset teeninduskontseptsiooni ja müügistandardeid,? sõnas Radiolinja Eesti teenusoperaatorüksuse juht Andrus Hiiepuu. ?Müügikohtade koondamine Radiolinja kaubamärgi alla lähtub meie eesmärgist fokuseerida müügiressursid ühtse jaemüügiketi ja brändi pidevasse arendamisse,? lisas Hiiepuu.
Alates 2002 aasta jaanuarist haldab Radiolinja Eesti jaemüüki Mobinest OÜ, mis seni tegutses Mäkitorppa kaubamärgi all. Radiolinja tegi valiku parema asukohaga Tietopuhelini kaubamärgi all tegutsenud kauplustest ning ülejäänud Tietopuhelini kauplused suleti alates 1. veebruarist.
Radiolinja Eesti on 1994. aastal tegevust alustanud mobiilsideoperaator, mille GSM-võrgu levialas elab 98% Eesti elanikkonnast. Radiolinja Eesti AS kuulub Radiolinja kontserni kaudu kontserni Elisa Communications koosseisu.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.