Maailma suurim kange alkoholi tootja Briti kompanii Diageo Plc, selliste markide nagu Smirnoff ja Baileys omanik, teatas puhaskasumi tõusust 2001. aasta teisel poolel, edastab Interfax agentuur Bloombergi materjale.
Diageo kasum kasvas 2001 aasta teisel poolel 2,4% võrreldes 2000 aasta sama perioodiga. Finantsaasta esimese poolega oli see 810 mln naelsterlingit. Sealjuures kasvasid sissetulekud põhitegevusaladest 9,6% 5,02 mld naelani.
Märkimisväärne on see, et Baileys likööride müük kasvas 11%, vodka Smirnoffil koguni rohkem kui veerandi võrra. Tõenäoliselt mõjus müügidünaamikale esimene reklaamikampaania USA riiklikes telekanalites üle 10 aasta.
Agentuur Bloombergi informatsiooni järgi otsustas kompanii juhtkond ära müüa mittetulusad aktsiad ja keskenduda vaid alkoholile. Esmajärjekorras on jutt restoraniketi Burger King müügist.
<#Interfax=http://www.interfax.ru/show_one_news.html?lang=RU tz=0 tz_format=MSK id_news=5560562>
<#NTVRU.com=http://www.ntvru.com/finance/21Feb2002/smirnoff.html>
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.