Kinnisvarafirma Minu Vara tellis möödunud nädalal venekeelses ajalehes Molodjo? Estonii reklaami, milles halvustab otseselt oma konkurenti, kinnisvarahooldusettevõtet BREM, kirjutab Eesti Päevaleht.
Möödunud neljapäeval, 14. veebruaril ilmunud Molodjo? Estoniis tagakaane ilmunud reklaamis kirjutab Minu Vara, et muretseb, kui hoolimatult käib BREM oma klientidega ümber ning pakub liitumist soodustingimustel.
BREMi esindava advokaadibüroo Leppik Partnerid advokaadi Jüri Leppiku sõnul on tegemist teadaolevalt esimese juhtumiga Eestis, mil ettevõtte tellitud reklaamis oma konkurenti nimeliselt halvustab. ?Eksitavat reklaami on olnud, aga halvustavat seni veel mitte,? märkis Leppik.
?Rääkisime ka konkurentsiameti, tarbijakaitseameti ja reklaamiagentuuride liidu esindajatega ning neilgi ei meenunud ühtegi juhtu, mil ettevõte oleks oma konkurenti nimeliselt halvustanud. Minu Vara teeb ses suhtes ajalugu ning kaalume kõiki seadusega antud võimalusi selle rikkumise ja tulevaste rikkumiste ärahoidmiseks,? ütles Leppik.
Reklaamiseaduse järgi on nii halvustav kui ka eksitav reklaam Eestis keelatud.
Minu Vara juhatuse liikme Jens Haugi sõnul on neil reklaamid läinud nii vene- kui ka eestikeelsetesse väljaannetesse ning kui BREM leiab sealt halvustamist, siis on tal õigus kasutada kõiki seaduslikke vahendeid oma nime kaitsmiseks. ?Luban, et me enam nii ei tee,? ütles Haug. ?BREM on tegelenud vahetpidamata meie vastu kaebuste esitamisega ning neil on õigus ka nüüd hagi sisse anda.?
BREM Haldus ASi juhatuse liikme Toomas Õispuu sõnul on BREM hoidunud konkurendi kritiseerimisest. ?Viimastel kuudel on Minu Vara müügiagendid muutunud hüperaktiivseks ruineerides meie kliente igal võimalikul moel ning nüüd on jõutud siis meediasse,? märkis Õispuu.
Seotud lood
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.