Eestis esimesena tollal Q GSMi kaubamärgi all kõnekaardi turule toonud ASi Tele2 Eesti turundusdirektor Toomas Tiivel ütles, et Tele2 mobiiliklientidest kasutab kõnekaarti umbes kolmandik.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on see osakaal püsinud samana, lisas Tiivel.
?Kui võrrelda 1998. aastaga, kui kõnekaart turule tuli, siis on see osakaal kogu
kliendibaasis isegi vähenenud,? nendib ta. ?Ma ei arva, et tegemist on langeva turuga, mobiilileviku suurenedes hakkab tasapisi kõnekaartide osakaal taas kasvama. Kuid samas ma ei usu, et kõnekaardi kasutajate arv Eestis jõuab näiteks 50 protsendini mobiilikasutajaist.?
Tiivel märkis, et märkimisväärset kõnekaardi klientide kasvu täheldas ta peale
seda, kui ET teatas eelmisel aastal kuutasu tõusust.
Ka Tele2 Smart kõnekaardi kasutajate sihtrühm on põhiliselt noored.
?Teine seltskond on need, kes vajavad konkreetset numbrit ajutiselt, näiteks müüvad Kuldse Börsi vahendusel autot,? ütles Tiivel.
Tele2 Eesti omanikfirma, Tele2 AB Ida-Euroopa ja Balti regiooni juht Johnny Svedberg ütles, et Rootsis kasutab Tele2 klientidest kõnekaarti umbes 70 protsenti klientidest.
2001. aasta juuni seisuga oli Tele2-l Eestis 172 000 mobiilside klienti.
Radiolinja Eesti kõnekaarti oma klientidele veel ei paku.
Seotud lood
Maailmamajanduse jõujooned on kiiresti muutumas – seda tõestab BRICSi ja lääneriikide majanduste mahu pikajaaline võrdlus. Tektoonilised muutused globaalses majanduses toovad arvatavasti kaasa ka suured muutused geopoliitikas ja maailma finantskorras.