Täna alustab riik üle 2 mln krooni maksvat neljakuulist pensionireformi kommunikatsioonikampaaniat ?Millest mõtled?, mis hõlmab nii televisiooni, raadiot, trüki- ja välimeediat kui ka trükiseid. Avatud on ka internetilehekülg .
Kampaania autor ja teostaja on Hill Knowlton Konsortsium. Firma juht Peep Mühls võrdles kogumispensioni süsteemi käivitumist 90ndate aastate keskpaigaga, mil hakati väärtpaberitega kauplema. ?Meie ülesandeks on siiski erapooletult informeerida kõiki inimesi ja kujundada nende hoiakut, mitte tuua esile ühe või teise turuosalise eeliseid.?
Kampaania tugineb ES Turu-uuringute ASi läbiviidud uuringule, millest selgus, et eestlastel puudub pikemas perspektiivis mõtlemise harjumus.
Seotud lood
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.