Lihaliidu tegevdirektor Peeter Grigorjevi sõnul kuulub seitsmele Lihaliidust lahkuda soovivale ettevõttele umbes 10 protsenti kogu Eesti lihatoodete turust.
?Tegemist on ettevõtetega, kelle majandustulemused pole praegu kõige hiilgavamad, lisaks on mitmed neist firmadest ka kroonilised liikmemaksuvõlglased,? ütles Grigorjev. ?Süüdistused, mis nad minu ja Lihaliidu aadressil esitavad, on täiesti põhjendamatud ja arusaamatud.?
Grigorjevi sõnul ei saa Lihaliitu süüdistada selles, et lihasektori maine on Eestis madal, kuna maine kujundavad ikkagi ettevõtted ise. ?See ?mainekujundus?, mis viimased poolteist kuud ajakirjanduse vahendusel on käinud, pole muidugi mainet parandanud, kuid selle mainekampaania algatajad on ju needsamad ettevõtted, kes nüüd lahkuda soovivad,? rääkis Grigorjev. ?Ka jutt, et puudub lihasektori arengustrateegia, ei vasta tõele, sest arengustrateegia valmis juba 1998. aastal ning on esitatud põllumajandusministeeriumile.?