Eilne Äripäev kahjuks eksitab Rahvaliidu 1999. aasta valimiskampaania rahadest kirjutades ja solvab Maalehe kui äriettevõtte head mainet
Esiteks ei ole Maaleht sugugi olnud Eestimaa Rahvaliidu valimiskampaania rahade peamine saaja, nagu Heidit Kaio artiklist
?Poliitiline rahapesu on muutunud käibetõeks? võib aru saada.
Kõnealusel aastal peetud Riigikogu ja kohalike valimiste kampaaniate aruannete järgi kulutas Rahvaliit valimisreklaamile kokku umbes 2,5 miljonit krooni, millest ainult vähem kui 100 000 on makstud Maalehele. Pigem võiks me küsida, et miks sai Maaleht teistega võrreldes nii vähe.
Kõige solvavam on aga loos esitatud oletus, justkui ?aruanne jätab mulje, et ostetud teenuse eest on tasutud mustalt?.
Eestimaa Rahvaliit on Maalehest reklaamipinda ostnud võrdsetel tingimustel teiste erakondadega ja tasunud Maalehe esitatud arvete alusel ülekannetega, mis meie raamatupidamise andmetel toimusid 5. märtsil, 18. oktoobril ja 22. oktoobril 1999. a.
Nii tõsise süüdistuse esitamine kellegi suhtes eeldab ikka elementaarset eelnevat kontrolli ja väite ebaõigeks osutumine väärib kindlasti vabandamist.
Seotud lood
Akadeemiline haridus peab käima käsikäes ettevõtliku mõtteviisi, loovuse ja digipädevustega, usub EBS Gümnaasiumi direktor Kersti Uudla.