• OMX Baltic0,78%307,41
  • OMX Riga−0,15%874,22
  • OMX Tallinn0,54%1 918,68
  • OMX Vilnius1%1 192,78
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,41%8 768,01
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,93
  • OMX Baltic0,78%307,41
  • OMX Riga−0,15%874,22
  • OMX Tallinn0,54%1 918,68
  • OMX Vilnius1%1 192,78
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,41%8 768,01
  • Nikkei 2250,06%39 174,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,93
  • 07.03.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva ajakirjanik solvas kolleege

Eilne Äripäev kahjuks eksitab Rahvaliidu 1999. aasta valimiskampaania rahadest kirjutades ja solvab Maalehe kui äriettevõtte head mainet
Esiteks ei ole Maaleht sugugi olnud Eestimaa Rahvaliidu valimiskampaania rahade peamine saaja, nagu Heidit Kaio artiklist ?Poliitiline rahapesu on muutunud käibetõeks? võib aru saada.
Kõnealusel aastal peetud Riigikogu ja kohalike valimiste kampaaniate aruannete järgi kulutas Rahvaliit valimisreklaamile kokku umbes 2,5 miljonit krooni, millest ainult vähem kui 100 000 on makstud Maalehele. Pigem võiks me küsida, et miks sai Maaleht teistega võrreldes nii vähe.
Kõige solvavam on aga loos esitatud oletus, justkui ?aruanne jätab mulje, et ostetud teenuse eest on tasutud mustalt?.
Eestimaa Rahvaliit on Maalehest reklaamipinda ostnud võrdsetel tingimustel teiste erakondadega ja tasunud Maalehe esitatud arvete alusel ülekannetega, mis meie raamatupidamise andmetel toimusid 5. märtsil, 18. oktoobril ja 22. oktoobril 1999. a.
Nii tõsise süüdistuse esitamine kellegi suhtes eeldab ikka elementaarset eelnevat kontrolli ja väite ebaõigeks osutumine väärib kindlasti vabandamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.02.25, 13:41
Kuidas noortes ärivaistu äratada? EBS Gümnaasium jagab kogemust
Akadeemiline haridus peab käima käsikäes ettevõtliku mõtteviisi, loovuse ja digipädevustega, usub EBS Gümnaasiumi direktor Kersti Uudla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele