• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 06.03.02, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bännerreklaamiturul hüppeline tõus

Käesoleva aasta veebruar tõi bännerreklaamiturul jaanuari madalseisuga võrreldes oodatult kaasa hüppelise tõusu. Turumaht kasvas veidi üle 900 000 krooni, ulatudes hinnakirjajärgsetes hindades 2,7 miljoni krooni piirile.
Turundusnõukoja poolt monitooritavate keskkondade pingereas olid veebruaris esikolmikus ? Delfi 28% turuosaga (jaanuaris 22%), Everyday.com 17% (jaanuaris 19%) ning EPL Online 8% (jaanuaris 7%). Esikolmikule järgnesid BNS ja Postimees vastavalt 7% ja 5% turuosaga.
Veebruaris kasvas bännerreklaami turumaht eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 600 000 krooni võrra.
Veebruaris avaldas Internetis reklaami kokku 214 firmat (jaanuaris 180 firmat), suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt Hansapank.
Monitooringus vaatluse all olevas 26 reklaamikeskkonnas avaldasid Internetis reklaamijad veebruaris kokku 4300 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 400 reklaamipäeva rohkem kui jaanuaris.
Kõikidest reklaamipäevadest, kasutati suurt bännerit 1900 päeval, väikest bännerit 1300 päeval ja 1100 päeval staatilist bännerit.
Protsentuaalselt jagunesid reklaamipäevad suuremate keskkondade vahel järgmiselt:
1. Delfi ? 9% (jaanuaris 9%)2. EPL Online ? 6% (jaanuaris 5%)3. Everyday.com ? 5% (jaanuar 8%)4. BNS ? 4% (jaanuaris 4%)5. Postimees - 2% (jaanuaris 3%)
Turundusnõukoja hinnangul oli jaanuarikuu bännerreklaamituru reaalne rahaline käive ligikaudu 2 miljonit krooni.
Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas Neti ja Hot.ee, kuna nende keskkondade reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 15:03
Alexela ekspert: „Selline energiapoliitika kujundamine ei tohiks olla kohane demokraatlikule riigile“
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele