• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,02
  • 18.03.02, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehas toob turule uue sidrunimaitselise karastusjoogi Zingo

Saku Õlletehas toob tänasest turule naturaalsest sidruni mahlast valmistatud karastusjoogi Zingo Lemon laiendades karastusjoogi Zingo sarja, teatas ettevõte.
Zingo tootesarja müügiga ja Pepsi jookide tarbijakampaaniaga planeerib ettevõte järgneva kahe kuu jooksul kahekordistada karastusjookide müügimahtu.
Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp ütles, et Zingo on ainuke Eestis müüdav karboniseeritud karastusjook, mis on valmistatud naturaalsest apelsini ja sidruni mahlast. 'Naturaalne apelsini ja sidruni mahl koostises on tunda ka maitsest,' kinnitas Sepp.
Apelsinimaitselise Zingo karastusjoogi tõi Saku Õlletehas turule 2000.
aasta sügisel. Käesolevaks ajaks on saavutatud apelsinimaitselistekarastusjookide segmendis 18% suurune turuosa. Tänavu aasta lõpuks oneesmärk jõuda müügimahuni 1 miljon liitrit aastas ning 20% suuruseturuosani tootesegmendist. Sidrunimaitselist Zingo karastusjooki onplaanis müüa käesoleval aastal ligi 300 000 liitrit.
Zingo retsept on pärit Norrast ja seal on patenteeritud ka kaubamärk,
mille populaarsus Skandinaavia maades põhineb just naturaalsest mahlakasutamisele karastusjoogi valmistamisel.
Saku Õlletehase AS müüb Eestis peale karastusjoogisarja Zingo
ainumüügiõigusega ka Pepsi Co. tooteid Pepsi, Pepsi Max ning 7Up.
2001. aasta jooksul laiendas ettevõte tegevust jookide turusegmendis,
sisenedes kevadel kohalikule siidriturule sarjaga Kiss, mis üheksa kuugasaavutas 19% suuruse turuosa. Saku Õlletehase premium-klassi mineraalveekategooriasse kuuluv Vichy Classique sarja turuosa moodustas 13% ning onpraegu esimese kodumaise mineraalveesarjana kolmandal positsioonil BonAqua ja Everesti järel.
Ettevõtte kogumüügist suurima osa moodustavad omatoodetud õlled, omades
48,5% suurust turuosa kogu Eesti õlleturust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele