Tõnu Tramm • 3 aprill 2002

Eestlaste Peugeot lembus pöördub Citroeni kasuks

Märtsis oli Eestisse müüdud uute sõiduautode seas kaks enimmüüduimat Prantsuse sõsarmargid Peugeot ja Citroen, mida müüdi vastavalt 139 ja 77 autot, selgub Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu müügikokkuvõttest.

Kui Peugeot esikohal olek ei ole ammu enam midagi uut, siis Citroeni tõusmine tema järele teiseks aga küll. Ehkki müüginumbrite erinevused on veel kahekordsed, on võrreldes möödunud aastaga Peugeot müük stabiliseerunud ja pisut isegi tagasi tõmbunud, Citroeni müük aga vastupidiselt tõusnud.

2001. aasta müüdi keskmiselt 157 uut Peugeot sõiduautot kuus, tänavu on kolme kuu keskmine arv 140. Citroeni mullune kuu keskmine uute sõiduautode müük oli 48, tänavu on müüdud keskmiselt 64 uut Citroeni kuus.

Samas on Peugeot"l peatselt turule jõudmas uus 307 SW mahtuniversaal, Citroenil väikeauto C3, mis võivad olukorda tundmatuseni muuta. Seda enam, et viimase alghind saab esialgsetel andmetel olema Prantsuse väikeauto suhteliselt soolane (üle 160 000 krooni), 307 SW hind aga oodatust isegi pisut madalam (ca 15 000 krooni tavamudelist kallim).

Kokku müüdi märtsis Eestisse 1057 uut sõiduautot ja 164 tarbesõidukit. Sõiduauto müük oli täpselt sama suur kui kaks kuud tagasi jaanuaris. Müüduim mudel oli märtsis 69 autoga Lada 110/111, kokku on meie uute sõiduautode müüjad müünud kolme kuuga Eestisse 3026 uut sõiduautot ja 357 tarbesõidukit.

Märtsi uute sõiduautode müügist saab lähemalt lugeda reedese Äripäeva Auto rubriigist.

Hetkel kuum