EMORi märtsikuise auditooriumiuuringu tulemuste põhjal veetsid 12-74 aastased Eesti elanikud 22,2% telerivaatamise ajast TV3 vaadates.
Kuude lõikes oli märtsikuu tulemus TV3le kõigi aegade parim. Järgnesid ETV 18,8 ja Kanal 2 17,4 protsendiga.
Märtsis vaatas keskmine Eesti televaataja telerit 32 tundi ja 15 minutit nädalas. Sellest 7 tundi ja 9 minutit TV3-e. Eestlased veetsid TV3 vaadates 10h 8 min nädalas, mis oli kolmandik kogu eestlaste telerivaatamise ajast. TV3 põhisihtrühma - 15-49 aastaste - vaatamisajast kuulust TV3-le 23,5%.
?TV3 ajaloo tugevaima tulemuse on teinud stabiilne programmipoliitika. Ühtlaselt tugev kodumaine toodang ja uudiste jõuline areng koos maailmatasemel filmiprogrammiga on võitnud televaatajate usalduse. Pole midagi, mis oleks sellest tähtsam. Samas teenib ühtlaselt tugev programm ka väga hästi reklaamiandja vajadusi,? kommenteeris TV3 programmidirektor Jüri Pihel.
TV3 vaadatuimad saated märtsis olid Seitsmesed uudised (esmaspäeviti 217 000 vaatajat), Vormel 1 Brasiilia GP (216 000), Kuldvillak (212 000), James Bondi mängufilm Mees kuldse relvaga (193 000) ja KAHVEL (190 000 vaatajat).
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini