Tele2 Eesti AS ühildas lauatelefoni-ja mobiiltelefoniteenuste arveldussüsteemid.
Selle tulemusel saavad alates 1. juunist 2002 Tele2 mobiiltelefoni- ja lauatelefoni- ning interneti sissehelistamiseteenuseid kasutavad kliendid kõikide teenuste eest postkasti vaid ühe arve, teatas Tele2 Eesti.
Tele2 on esimene telekommunikatsioonifirma Eestis, kes pakub oma klientidele ühtset
arveldusvõimalust.
'Üks ja ühine arve telekommunikatsiooniteenuste eest teeb klientide elu mugavamaks ning hoiab kokku nii aega kui raha, mis on seotud näiteks pangaülekannete teostamisega. Äriklientidele võimaldab ühtse arve saamine paremat ülevaadet telekommunikatsioonikulude kohta,' sõnas Tele2 turundusdirektor Toomas Tiivel.
Seni said Tele2 kliendid, kes kasutasid nii mobiiltelefoniteenuseid kui ka lauatelefoniteenuseid, eraldi arve mõlema teenuse eest. Samuti tuli arveid tasuda erinevatele arvelduskontodele.
'Nüüd on asi lihtne: üks operaator - üks arve - üks ülekanne,' lisas Tiivel.
Tele2 Eesti AS esitab alates 1. juunist ühtse arve klientidele, kes on sõlminud mobiiltelefoniteenuste lepingu Tele2 Eesti ASiga ja tavatelefoniteenuste lepingu Levicom Broadband OÜga mai lõpuni.
Klientidel, kellel on sõlmitud nii Tele2 lauatelefoni- kui mobiiltelefonileping erinevatel aadressidel, kuid soovivad ühist arvet, palutakse ühendust võtta Tele2 klienditeenindusega.
Tele2 Eesti AS kuulub üleeuroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid enam kui 15 miljonile inimesele 21 riigis. Tele2 kontsern osutab Eestis mobiiltelefoni-, telefoni-, interneti- ja kaabeltelevisiooniteenuseid enam kui 400 000 kliendile.