• OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,03%5 888,52
  • DOW 30−0,23%42 043,7
  • Nasdaq 0,56%19 116,57
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−0,14%38 128,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,03%5 888,52
  • DOW 30−0,23%42 043,7
  • Nasdaq 0,56%19 116,57
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−0,14%38 128,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • 19.06.02, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku lõikas põuaajal karastusjookide müügilt ligi kahekordset kasu

Aprillis ja mais kasvas Saku karastusjookide müük peaaegu kaks korda.
Karastusjooke Pepsi Cola, Pepsi Max, ja 7UP Zingot müüs Saku Õlletehas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 75% rohkem. Suure tõusu on taganud õnnestunud kampaaniad eelkõige Pepsi Colale, rääkis suhtekorraldaja Kristina Seimann.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele