Jaga lugu:

Mullu suurenes reklaami osatähtsus teleekraanidel kaks korda

Mullu edastati reklaami 5,2% telesaate mahust, s.o keskmiselt 54 minutit telekanali kohta päevas, mida oli kaks korda rohkem kui 2000. aastal.

Statistikaamet teatas, et mullu andsid kolm üleriigilist telekanalit eetrisse 19 000 tundi saateid, s.o keskmiselt 17,3 tundi saateid ühe telekanali kohta päevas. 2000. aastal tuli neli üleriigilist telekanalit vastavalt 16,2 tundi saateid päevas.

Avalik-õigusliku Eesti Televisiooni saatemaht suurenes aastaga 23% ja tema osatähtsus üleriigiliste saadete kogumahus oli 32%, 2000. aastal oli see näitaja 20%.

2001. aastal vähenes seoses ühe telekanali sulgemisega (TV1 - <i>toim.</i>)üleriigilise levialaga telesaadete kogumaht viiendiku võrra.

2001. aastal edastas raadiosaateid 25 eraraadioringhäälingujaama (neist 14 piirkondliku, 10 kohaliku ja üks rahvusvahelise ringhäälinguloaga) ja avalik-õiguslik Eesti Raadio viie programmiga (neist neli üleriigilist ja üks kohalik programm). Kokku edastasid ringhäälingujaamad 225 700 tundi saateid (2000. aastal 267 100 tundi saateid) ehk 15% vähem kui 2000. aastal.

Avalik-õigusliku Eesti Raadio kõik programmid töötasid 24 tundi ööpäevas. Eesti Raadio osatähtsus saadete kogumahus tõusis ? 16%-lt 19%-le. Eraraadiojaamad andsid ööpäevas eetrisse keskmiselt 20 tundi saateid (2000. aastal 22 tundi).

Tele- ja raadioringhäälingujaamades töötas kokku 767 inimest, 295 inimest (28%) vähem kui 2000. aastal.

Jaga lugu:
Hetkel kuum