Reklaamiagentuurid otsustasid tähistada traagilist aastapäeva nii, et ei tüüta kaaskodanikke liiga palju oma toodanguga, kirjutas WSJ.
Suurimad USA televõrgud valmistavad ette 11. septembri terroriaktidele pühendatud pikki telemaratone ja spetsiaalseid infoprogramme.
Prantsuse reklaamiagetuuri Havas allüksuse Arnold MPG esindaja teatas, et vaevalt keegi nende klientidest oma reklaamiklippe mälestustelemaratonidesse paigutab. Arnold MPG klientide hulka kuuluvad aga sellised suurkompaniid nagu Volkswagen, Fidelity Investments ja McDonald"s.
Dell Computers otsustas võtta välja uudistesaadete vahele paigutatud reklaami, kuid kaalub veel, kas teha samuti telekanalitega, mis ei edasta informatsiooni- ja uudisteprogramme. Pepsi-Cola North America läks veelgi kaugemale - teatati oma toodangu igasugusest reklaamimatusest sel päeval.
Reklaamiandjad juhinduvad siinkohal mitte ainult eetilistest, vaid ka praktilistest kaalutlustest. Kompaniid ei taha, et nende toodang seostuks raske, traagilise materjaliga, mille sees osutuksid asuma nende reklaamiklipid 11. septembril, rääkis agentuur Deutsch (Inter-public Group allüksus) direktor Peter Gardiner.
Viimati nimetatud agentuuri klientidest kavatsevad reklaamist loobuda suurkliendid nagu Revlon, Mitsubishi Motors, Starwood Hotels Resorts Worldwide.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/07/31-44-02.html>